Boråsbrudar 2011
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
AnnC81: båda våra släkter är köttätare och lite rädda för att testa lite ovanligare rätter så vi funderar på Georges? Någon som ätit där och vet om det är något att ha?
Vi funderar även på att vigas i någon av stadens parker så man vigs i stadshuset och det låter ganska opersonligt i våra öron. Jag känner inte till parkerna så väl men nu lutar det åt annelundsparken, någon som kan tipsa om en annan vacker plats? :)
RockTroll, Jag har varit på Georges en gång och det var på alla hjärtans dag, vilket nog inte var en bra dag att gå dit på... massa par de hade trängt in tycker jag och maten var sådär. Min m2b har dock varit där tidigare och då har det varit bra har han sagt. Men om ni är köttätare så kan jag rekommendera Köket faktiskt, där väljer man först vilket kött man vill äta, sen väljer man tillbehör som vad för potatis man vill ha, sås och sallad. Det var riktigt bra :)
Nu sitter jag och kollar på praktiska saker kring namnbyte då vi funderar på att ta ett gammalt släktnamn till mig ;) spännande när man hetat ett namn i snart 27 år och ska byta. Var inställd på att ta sambons och dotterns efternamn men han vill inte heta det längre så var bara att leta i kyrkoböcker :)
Förresten...ni som bokat/ska boka tid för hår eller smink vart gör ni det?
Jag har varit runt till lite olika frisörer och bett om prisuppgifter. B2 barbershop tar 2200 (smink+håruppsättning.) Bond 2995kr. Kings Love Queen 1200kr/timme. Vivåga 2395 kr. För mig lutar det år B2 barbershop. Har dessutom hört att de ska vara riktigt bra.
Jag har varit runt till lite olika frisörer och bett om prisuppgifter. B2 barbershop tar 2200 (smink+håruppsättning.) Bond 2995kr. Kings Love Queen 1200kr/timme. Vivåga 2395 kr. För mig lutar det år B2 barbershop. Har dessutom hört att de ska vara riktigt bra.
Kul att se att vi är så många...
Vi har kommit så långt som att ringen är köpt, ska hämtas under denna vecka. Inbjudningskorten är klara. Festprogrammet är delvis klara. Placeringskorten är också delvis färdiga. Klänningen hänge i gaderoben, Skall bara till skräddaren för att sy upp den.
Den börja att närmar sig.
Nu har jag lagt ur mina bilder på min kort och dyligt...
Jag är väldigt nöjd med korten.
kram på er alla