Boråsbrudar 2011
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Jag och fästmannen gifter oss i augusti och det slog mig idag att det inte är så lång tid kvar, 2011-08-20 =)
Vi har kommit lite halv långt i våra planer. Klänningen köpte jag i Blidsberg utanför Ulricehamn. HIttade en på nätet jag ville ha och de hade en nästan exakt likadan för halva priset =) Ring och fotograf är det som vi håller på att leta efter nu och har fastnat för en ring men den är tyvärr för dyr =( Någon som vet hur länge Hedens guld hade 25 % på Schalins? Är nämligen en sådan jag fastnat för =P
Ellagården bokat här med!
Var på Hedens Guld i Göteborg igår och tittade på Solvind. De har 25 % rabatt nu på Schalins ringar så den skulle kosta 10300 kr. Runt 13000 ordinariepris. De som äger butiken har designat en ring som är väldigt lik Solvind, men lite nättare och med 2 extra stenar på sidan. Eftersom dom gjort designen, kostar den ca 9200 kr (minns inte exakt). Man betalar inget extra bara för det är ett visst märke. Priset är ett erbjudande de har fram till mitten av februari. Annars kostar den 10100 kr. Infogar bild på den. Tänkte lite på dig RockTroll :)
Annars kan man ta vilken design man vill till en bra guldsmed så kan han göra en kopia :) Kompisen rekommenderar Guldsmedjan i Borås, han är tydligen jätteduktig.
Vi har nu bestämt oss för titanringar :) Vansinnigt mycket mer praktiskt än vitguld, och i slutändan är vi praktiska typer ;)
Snyggt!
Så du fick igång Paypal kontot också, bra jobbat :)
Snyggt!
Så du fick igång Paypal kontot också, bra jobbat :)
Hej alla boråsare som är på G i år....
Nu har jag lämnat kläningen till skräddaren..... men när jag fick veta vad det skulle kosta hålla jag på gå igenom golvet..... 2000:-..... men vad gör man inte.....
nästa månad ska jag skicka ut våra inbjudningar....jag längtar till detta... och det gör även min mamma........