-
-
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
-
21 maj i borlänge
-
YET, vart ska ni vARA? Vi funderar på romehed, har du sett de stället? I borlänge.
-
my heart: Nu är ju inte Äppelbo särskilt stort, så valen är ganska begränsade.. ;) Å andra sidan eftersom det är en såpass liten ort (by) så blir inte heller kostnaderna så hiskeligt höga för t ex festlokalen, däremot svårare med boende i närheten till våra gäster..
har hittat min ring som sagt, ska bara vänta på att det blir någon sorts kampanj så priset går ner lite grann.. ;)
Hittade också ett jättefint halsband med tillhörande örhängen i helgen i Göteborg! Dum som jag var köpte jag det inte, men jag har lite vänner där nere som jag funderar på att skicka in som bulvan och köpa det till mig så det inte hinner ta slut.. =) -
myheart, vi funderar på att vara ute i Sellnäs, har ej bokat men kollat VästerTuna kapell är ledigt o alldeles brevid finns det ett församlingshem
Har aldrig vart till Rommehed mer än åkt förbi
-
26 Februari! :) Gagnef
-
Försöker få lite liv i den här tråden, har bokat datum 2/7 nu så nu känns det som att det är på allvar! Tar tacksamt emot tips på bra ställen att fixa hår och make up på i Falun.
-
Kokajo... Härligt! Ja nu börjar det närma sig mer och mer. Kan ju avslöja att hahaha vi inte är så aktiva. Verkar som vi nästan glömt det i bland
Tur man har fina vänner, har utsett ett värdpar, och dom har tagit i tu med lite allt möjligt!
Kanske är så när man jobbar kommer hem tar hand om barn och hela den vanliga biten, sen då, när ska man få lite tid till annat....? När dom lagt sig och man själv är väldigt trött. Äch det löser sig! Jag har inte såååå bråtom
Men aqva room har ju våran Martin, han är super duktig på hår, sen har dom ju make up där med. Ett bra brud paket! -
Myheart, tusen tack för tipset!
Brudpaketet var ju ganska dyrt, vill inte ha så mycket av det men jag tänkte att man kan ringa och fråga vad de ska ha för "bara" uppsättningen. Vi ska ha borgerlig utomhusvigsel så jag behöver inte hjälp med påklädning och sånt, kör på en enkel kort klänning. -
Orsa/Kallmora 30 juli
-
4 Juni i Falun
Tar tacksamt emot förslag på allt som har med bröllop att göra. Mat, hår, makeup, transport, bröllopsnatt osv =)