• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • operfekt

Jag har blivit sjuk :( så ställer nog in tyvärr, hade nog kommit ändå, om det inte varit för att julen står för dörren och jag helst är frisk då.. Så känns bäst att vila och inte vara ute i kylan mer än nödvändigt. Så dumt, hade ju varit kul att träffa er! Men men, bara att hoppas att att min extremt onda hals och feber blir en långvarig förkylning, ska ju hem till Eskilstuna under mellandagarna och har inte lust att vara sjuk :( Men men, hoppas ni får kul iaf, och god jul! (nu ska jag jobba några timmar trots sjukdom, har inte hjärta att ringa in ngn så tidigt =/)

• operfekt

Haha, bara att hoppas att det INTE blir en långvarig förkylning skulle det stå..

• Runi

usch då :/ Jag kan tyvärr inte komma jag heller. Trodde jag skulle hinna klart med skolarbetet i går men är inte helt klar och det MÅSTE va inne imorn kl 9 så jag får sätta mig med det efter skolan i dag :/ Är gärna med på nästa fika dock!

• wiii

Ah, vad tråkigt! Men sånt som händer.. Vad säger du Planeringsdags, ska vi skjuta upp fikan till efter jul istället?
    Krya på dig Operfekt, och lycka till med skolarbetet Runi! 

• planeringsdax
    wiii skrev 2010-12-22 07:04:38 följande:
    Ah, vad tråkigt! Men sånt som händer.. Vad säger du Planeringsdags, ska vi skjuta upp fikan till efter jul istället?
    Krya på dig Operfekt, och lycka till med skolarbetet Runi! 
    ja det kan vi göra alltid roligare om man är fler då kan jag också påssa på att skriva rent lite arbeten
  • wiii

God jul på er, och hoppas att alla som ska resa iväg kommer fram utan bekymmer, är ju milt sagt lite kaos i kollektivtrafiken för tillfället..

• Runi

Nu verkar tråden ha dött ut lite :/ 
    Hann precis klart med skolarbetet kvällen innan julafton :P
    Hur har eran jul/nyår varit? 

• wiii

Hej igen!
    Ja, alla har väl haft fullt upp det senaste kan jag tänka mig, men nu är det väl dags att blåsa lite liv i tråden och fikaplanerna igen! :)

Julen var mysig, vi åkte hem till mina föräldrar och firade med min släkt. Nyår var vi på fest i gbg, vi var bara 9 st så det var en ganska så sansad och trevlig kväll med mycket prat.
    Och nu har jag precis kommit hem efter en weekend i sälen, där jag hälsa på brorsan :) 
    Nu blir det dock tillbaka till vardagen igen, skönt på ett vis, lite tråkigt på ett annat.

hur har ni haft det? 

• Runi

Jodå det har varit väldigt stressigt, men helt okej. 
    Hoppas på att validera en kurs imorn så att jag äntligen kan få lite ledigt :)  
    Har också totaländrat våra bröllopsplaner så nu har vi bestämt oss för att vara lite ego ^^

Hoppas alla andra har haft det lite lugnare än mig och att det är bra med alla :) 

• planeringsdax

Hej hej och god fortsättning

Här har allt bara varit bra julen var vi en sund hos min mormor och senare videre till svärmor och svärfar för att tillbringa hela kvällen med släkten på min m2b s sida.

Nyår var vi på fest gubbens syster fyller år på nyårs afton så det var fest med middag mm mm

Alltså en super trevlig jul och nyår med andra ord

Sen fick vi reda på att vi skall få hyra D:s mosters hus så japp den 1 april flytter vi från våran 3:a på 73 kvadrat till ett hus på 7 rum på 264 kvadrat och en hyggligt stor trädgård på 2660 kvadrat

Kan ju inte bli bättre

Nä en fika snart hade ju inte varit fel eller vad säger ni andra

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!