• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • wiii

Operfekt: Ja just det ja.... men ni kommer nog att få en fin semester ändå :) 

Planeringsdags: Kul att du är tillbaka! Förstår att det är mycket att göra, skönt att det är övergående iaf :) 

• planeringsdax

Wiii: ja hade jag haft så här mycket att göra så vet jag inte hur jag skulle orka med det....

• operfekt

Haha, jag sa visst för mkt, inget egypten för oss denna gång :( Får se om de har ngt annat förslag hos Apollo, annars funderar vi på Malaga-Gibraltar-Marocko, eller kanske Rom :) Planeringadax: förstår att det varit mkt, när flyttar ni? Jag kan fika 2/2, den 7/2 beror på när resan blir av, allt är ju ganska öppet just nu :S

• wiii

Ja, jag tänkte på dig när jag läste om ud's nya rekommendationer.. Så tråkigt! Men det finns ju fler roliga resmål som tur är.

• operfekt

Såå, det blev malaga, men inte marocko, känns som att läget är lite ostabilt i stora delar av
    nordafrika just nu..
    Blir malaga & utflykter till städerna runt omkring, samt en natt i gibraltar.
    Blir nog mysigt, & liite varmt iaf, 18 grader i skuggan, inte badväder men inte kall vinter iaf =)
    Men vi åker på måndag kväll, så fika funkar väl kanske om vi tar det ganska tidigt
    (behöver väl vara på flygplatsen vid 17)

Annars får vi ta det framöver ngn gång, om ni inte slår till medan jag är borta, haha!

• wiii

skönt att ni hittade en annan resa!
    Då får det nog bli när du kommer hem för hinner inte in till stan förrän vid 16 kanske..
    hur länge ska ni vara iväg? 

• operfekt

Vi kommer hem på alla hjärtans dag =)
    Är ledig på tisdagen 15/2 också vet jag, annars är inte schemat helt klart än för den veckan..

• planeringsdax

god dag flickor jag börjar planera vilken låt som skall sjungas i kyrkan

funderar start på

va tror ni??? va ärliga nu snälla

• planeringsdax

aaa länken fungerar ju inte men det är 

Sonja Aldén - Du är allt

• wiii

Hej igen allihop!
    Hur har ni det? Har alla fortfarande lika mycket att göra, och Operfekt, hur var resan? :) 

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!