• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • planeringsdax

Wiii tack själv och även Operfekt för en super trevlig fika plus att man fick ett ansikte bakom namnen

• Runi

Ursäkta! Mådde inge bra alls och får helt enkelt säga att jag har tappat bort tidsbegreppet :S Låg väl för det mesta och sov hela dagen i går och trodde att det var tisdag :( 
    Vaknade i dag och trodde det var torsdag. Ska dock gå till vårdcentralen och kolla upp vad det är för fel på mig i dag :P Är så yrslig att jag svimmade här om dagen och är i allmänhet trött hela tiden.
    Så förlåt för att jag inte ens hörde av mig innan :/
    Vill jätte gärna ta en fika med alla så snart som möjligt :) 

• wiii

Oj, hoppas att du mår bättre snart!
    Det var ingen fara alls, vi väntade kanske 10 minuter extra bara utifall att du skulle dyka upp, men vi anade att du inte skulle med eftersom att du inte bekräftat här.
    Jag fikar gärna snart igen, bara säg när du kan och orkar igen Runi :) 

• planeringsdax

runi: men oj låter inte alls bra ju.... men hojta till när du är frisk så skall vi nog få ihop en fika... vet tackar NEJ till en fika med trevliga tjejer

• Runi

Nu börjar jag må lite bättre :) 
    Uppenbarligen var det bara stress sa läkaren men nu har jag tagit det lugnt och försökt hinna ikapp lite så det känns mycket bättre :) Har bestämt klänning och troligen bestämt ring nu också (ska kolla på ringen en gång till nästa vecka innan jag bestämmer mig).
    Hoppas allt är bra med er :)

• wiii

Ah, Ja stress kan då få alla möjliga symptom när det blir för mycket, bra att du tagit det lugnt!
    Vad blir det för klänning? :)
    Jag var faktiskt och köpte en klänning idag med, så nu kan det prickas av på att göra-listan! :D 

• Runi

Oooh, vad blev det för klänning? :D
    Det blir en kina klänning för mig (vill lägga lite mer på ringen istället) men det blir en kopia av San Patrick Premier. Bilderna som finns på nätet ser nästan lite tråkiga ut jämfört med hur den ser ut i verkligheten. Provade orginalet nu för 2 veckor sen och är jätte nöjd :) Nu ska man bara välja kinasida som ska få göra den ;) 

• wiii

Det blev en Nixa för mig :)  Med halterneck och lite lagom vidd i kjolen :) Var helt inställd på att behöva prova massor med klänningar, men det blev den första som jag provade :P

Din blivande klänning ser ljuvlig ut, väldigt fina detaljer! 

• Runi

Låter väldigt fint :) Provade halterneck men det passade inte mig alls :/ Tycker dock att det är jätte snyggt!

Tack :D Känner mig väldigt nöjd :) Älskar överdelen ^^ 

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!