• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • wiii

Vad roligt Kickan85 :)
    Får väl se om vi lyckas få till en ny fika snart, hoppas på det! 

• wiii

Försökte adda dig på msn kickan, men det funkade inte, stämmer mailadressen?
    Vi andra kanske också ska adda på msn, blir ju lätt dött i den här tråden :P
    skickar pm om min adress! 

• operfekt

jag har lagt till er kickan & wii,
    ni andra kan gärna lägga till mig på operfekt @ hotmail.com 
    gjorde mellanrum mellan tecken, vet inte om det bråkas om man lägger in mailadresser..

Vi kan ju försöööka få till en fika här dock, haha.. skönt att prata alla samtidigt ju,
    lättare att se när alla kan..

Den här veckan kan jag:
    tisdag efter 16,
    torsdag
    fredag efter 18

nästa vecka kan jag alla måndag-onsdag.

• Runi

Nu är jag tillbaka igen också. Har haft så fullt upp i skolan igen. Nu borde det dock vara lugnt 2 veckor iaf :)
    Jag tror jag kan dom flesta dagarna framöver nu.
    Jag lägger till er jag med då :) (min mail börjar med norsken så att ni vet vem det är ;) ) 

• planeringsdax
    operfekt skrev 2011-04-11 11:16:41 följande:
    jag har lagt till er kickan & wii,
    ni andra kan gärna lägga till mig på operfekt@hotmail.com">operfekt @ hotmail.com 
    gjorde mellanrum mellan tecken, vet inte om det bråkas om man lägger in mailadresser..

Vi kan ju försöööka få till en fika här dock, haha.. skönt att prata alla samtidigt ju,
    lättare att se när alla kan..

Den här veckan kan jag:
    tisdag efter 16,
    torsdag
    fredag efter 18

nästa vecka kan jag alla måndag-onsdag.
    operfekt jag har lagt til dig på msn

V 16 har jag lov så jag kan nog fixa till någon dag om någon vill lägga till mig så har jag

lillajag_82@hotmail.com
  • wiii

Nytt försök då :)
    Nästa vecka kan jag tisdag och onsdag efter kl 16, och sen i princip hela påskhelgen 

• operfekt

Nu har jag lagt till er, hade missat att nya msn inte poppar upp nya vänförfrågningar,
    utan att de hamnar där nere i huvudfönstret ist :S

Jag kan tisdag efter 17, onsdag ska jag fota, så vet inte när vi blir klara.
    Men torsdag är jag helt ledig som det ser ut, jobbar till 13 långfredagen.

• wiii

Tisdag eller fredag verkar bäst då hitills :)
    Frågan är hur cafeer och så har öppet på långfredagen? 

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!