• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • operfekt
    wiii skrev 2011-05-03 21:11:53 följande:
    Får väl se om jag kan krångla mig i den ikväll eller så och få till nåt kort, svårt att fota sig själv bara!

Runi, din klänning är ljuvlig! Passar dig jättefint :) 
    Aha, det är sant! För du vill väl kanske inte att din sambo ska få se den?
    Kanske bättre att fota på dagtid när det är bättre ljus, så om ni har ngn helkroppspegel..
    Det finns ingen bild av den på nätet? Alltså på själva modellen?
  • Smile

Grattis Operfekt!! Va roligt! :) Ååh kul att kunna planera på riktigt nu! :D

Runi: Nice klänning!! :) Ser riktigt fin ut! :)

• wiii
    operfekt skrev 2011-05-03 21:25:13 följande:
    Aha, det är sant! För du vill väl kanske inte att din sambo ska få se den?
    Kanske bättre att fota på dagtid när det är bättre ljus, så om ni har ngn helkroppspegel..
    Det finns ingen bild av den på nätet? Alltså på själva modellen?
    Han har faktiskt sett den på en gång redan, men tänker att det räcker, han ska ju inte vara alldeles van vid att se mig i brudklänning när dagen väl kommer ;)
    Hittar faktiskt ingen bild på nätet, är från en gammal kollektion så dom har vl plockat bort alla bilder..

• wiii

Ursäkta den väldigt dåliga kvaliten på bilderna, enda sättet jag lyckades få till några kort var nämligen att använda photobooth på datorn :P
    Men ger ju en liten aning om hur den ser ut iaf! 
  • Runi

Wiii: Den ser jättefin ut :D Passar verkligen jättebra :)

Och tack för kommentarerna om min klänning ^^ 

• operfekt

wiii: Den ser jättefin ut! Gillar dekorationen vid v-ringningen till den i övrigt enkla & stilrena klänningen =) 

Ååååh, jag är så avundsjuk på er alla som det närmar sig för ;D

• operfekt
    Smile skrev 2011-05-03 23:42:11 följande:
    Grattis Operfekt!! Va roligt! :) Ååh kul att kunna planera på riktigt nu! :D

Runi: Nice klänning!! :) Ser riktigt fin ut! :)
    Taaack! :D Är så glad, & jag älskar att planera saker, så det är kul att få sätta igång, innan har jag bara kikat på ringar mest =)
  • operfekt

Vad säger ni tjejer, ska vi försöka få till en ny fika?

Framöver så kan jag:
    9/5 måndag ledig
    10/5 tisdag, ska jobba då, men vet inte exakt när, men kan nog anpassa tiden själv lite, så jag kan efter 17-18
    12/5 torsdag ledig
    13/5 fredag efter 18
    Lördag & söndag är jag också ledig

16/5 måndag efter 15
    17/5 tisdag borde vara ledig, men annars som veckan innan, efter 17-18
    18/5 onsdag efter 18
    19/5 torsdag ledig
    20/5 fredag efter 15

• wiii
    operfekt skrev 2011-05-05 09:04:16 följande:
    wiii: Den ser jättefin ut! Gillar dekorationen vid v-ringningen till den i övrigt enkla & stilrena klänningen =) 

Ååååh, jag är så avundsjuk på er alla som det närmar sig för ;D
    Tack!

Sen blir det väl vår tur att vara avundsjuka på dig, när vårt redan är över och det närmar sig din tur ;) 
  • Smile

Ja har praktik nu i två veckor... så e hemma ca 19. Dagarna e ju rätt intesiva. Så vet inte om ja kommer orka med så mycke mer då... Men bestäm ett datum så får ja se om de passar.. :) Hoppas de :)

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!