• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • wiii

Nu hann jag nog gå offline igårkväll, behövde lägga mig och sova, men du kanske kan prova att lägga till mig igen? denise_karlsson @ hotmail.com

Tråkigt Runi!
    Hur är det på torsdag då? 

• Runi

Torsdag borde inte vara något problem. Då kan jag nog när som helst efter kl 14. Slutar på praktiken då men jag skulle säkert kunna stanna där någon timme till om det blir senare så att jag inte behöver åka  hem och tillbaka till gbg igen. 

• operfekt

Jag kanske är ledig på torsdag, men kommer eventuellt få massa retusch att fixa från Nelly.. Sen ska vi kika bröllopslokal kl 19.. Men jag kan nog fika ändå, har ju hela natten på mig med bilderna ;D Vi hoppar idag då?

• Runi

Jag fick veta nu att jag slutar ca halv ett imorn så jag kan nog träffas redan kl 13 :)

• wiii

funkar för mig med! :)
    Vanliga stället? 

• wiii

Halloj på er!
    Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen?
    Här är vi i full gång med de sista förberedelserna, om två veckor vid den här tiden är jag fru!
    Men jag har ändå sett till att få njuta av sommarvärmen genom att sitta på altanen med en bok, vi får se om det straffar sig att jag tagit det lite lugnt nu.
    Men att skaffa sig en solbränna måste ju ändå ingå i förberedelserna tycker jag  ;)

• operfekt

Nu är jag tillbaka efter två veckors semester, har haft sååå fint väder i eskilstuna, så det kändes bra att ha semester då, blev mkt sol & bad =)

Wii: Åååh så skönt att det snaart är dags!

& självklart får man njuta lite i solen, du kan ju inte vara helt slutkörd när dagen är inne..

Hur är det med nerverna, börjar du känna dig nervös? ;D

Ska bli så kul att få höra om din dag sen! =)

wiii skrev 2011-06-04 21:02:32 följande:
    Halloj på er!
    Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen?
    Här är vi i full gång med de sista förberedelserna, om två veckor vid den här tiden är jag fru!
    Men jag har ändå sett till att få njuta av sommarvärmen genom att sitta på altanen med en bok, vi får se om det straffar sig att jag tagit det lite lugnt nu.
    Men att skaffa sig en solbränna måste ju ändå ingå i förberedelserna tycker jag ;)
  • operfekt

Nu är det dags för fika igen, det blir jag, wii & runi,

men skriver här också om någon annan vill följa med också! :D

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!