• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • operfekt

Ja, jag klurade på det också..
    Nordstan har visst öppet 11-17, så inget lär väl vara öppet längre än det.. =/

• wiii

Nej.. Men om vädret är fint kan man ju alltid ha lite picnic någonstans istället :) Än så länge säger dom att det ska bli sol o 14 grader varmt så det känns ju lovande!

• Smile

Hej alla!
    Jag tycker med det hade varit kul med nya vänner! Jag har bott i Jönköping i 2 år och är nu tillbaka i Göteborg men har glidit ifrån mina gamla vänner här rätt mycke. Så hade varit jättekul och träffa er!
    Lite om mig:
    Jag är 23 år och bor i frölunda hos mina föräldrar just nu. Har min m2b i Jönköping men ja hoppas att han flyttar hit snart. Planerar att kanske gifta oss nästa vår/sommar... har inte kommit så långt i planeringen. Jag pluggar till florist och är klar till sommaren. :) Jag gillar å fika å gå på promenader. Tycker om att baka ja mee :) Å ja gillar filmer å serier!! :) hmm va ska man skriva mera :) Jag har inte läst igenom hela forumet, men ska ta å göra de!
    Ja kan ses nästan alla dagar efter halv 4 :) Mvh "Smile"

• wiii

Välkommen smile :) Alltid roligt med flera!

Haha, tråden har ju blivit ganska lång vid det här laget, och inte alla som skrivit är med längre (tex TS), men om du har en stund över kanske det kan vara roligt att försöka få en liten bild av vilka vi är innan en fika :) 

• operfekt

Picnic låter ju helt underbart, glömde bort att det ju är vår! :D
    Och det ser ju ut som att det ska vara väldigt bra väder i påsk =)

• Smile

Tack :)

Har läst en del nu... :) Ska bli kul å lära känna er! :)

Picnic låter gött :) De är ju jättegött ute nu... så är det en sån här dag så passar de ju jättebra! :)

• planeringsdax

på fredag ska jag nog också kunna

Välkommer Smile alltid roligt med fler...

• wiii

Då kanske vi ska säga fredag prelimenärt? :)

• Runi

Så som det ser ut nu kan jag också på fredagen :) 

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!