• dr cosmos

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej allesammans!

Som rubriken lyder- jag söker nya vänner i Göteborgs-trakten. 

Jag är en 25-årig kvinna, som bott utomlands de senaste 6 åren. Jag har tyvärr tappat kontakten med alla mina tidigare vänner, men ser samtidigt fram emot att träffa nya spännande bekantskaper. 

Lite om mig:

Jag bor tillsammans med min sambo, och våra två små hundar. Har precis läst klart till läkare. 

Jag har många fritidsintressen, som ex. plocka svamp, gå på bio, dansa, fika, måla, gå på promenader, rida etc. 

Jag röker/dricker inte, men tycker ändå om att gå ut och dansa. 

(Det är lite knepigt att skriva en "kontakt-annons" på det här sättet... )

Om det finns fler därute som skulle vara intresserade av att träffas över en fika- hör gärna av er! Kanske kan vi styra upp ett möte där vi är flera som träffas?

MVH

"dr cosmos"

• Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!
  • wiii

Aha, ja det gäller väl att hitta rätt modell för sin egen kroppstyp, jag tex tycker att jag inte passar alls i tubtopsmodeller :P Så jag trodde nog att jag skulle få bekymmer att hitta klänning då nästan alla är axelbandslösa känns det som.

• wiii

Nu kom vi visst av oss lite igen, eller så är det bara jag som tycker det som är inne här dagligen :P
    Hur mår du nu runi, lugnat ner sig hoppas jag? 

• planeringsdax

ja nu har det varit väldigt dött här inne skall vi få ihop en liten fika snart igen???

känner att jag behöver en break från alla kartånger här hemma

• wiii

Jag är gärna med på en fika snart :)
    Hur går det med flyttbestyren Planeringsdax, mycket kvar? 

• planeringsdax
    wiii skrev 2011-03-15 07:58:30 följande:
    Jag är gärna med på en fika snart :)
    Hur går det med flyttbestyren Planeringsdax, mycket kvar? 
    Ja det kan man väl säga pluss en massa arbeten i skolan men men bara 2½ vecka kvar till huset väntar på oss
  • wiii

Måste kännas ljuvligt att det inte är längre kvar :) 2 1/2 veckor går ju hur snabbt som helst!

• Runi

Nu var det ett tag sen jag var inne igen. Jodå nu har det börjat lugna ner sig. Hade ett prov och en inlämning förra veckan men jag klarade det så nu är det bara en inlämning eller ett prov i veckan iaf :)
    Hur mår alla andra här inne då?  

• operfekt

Har inte heller varit inne på ett tag, jobb & besök, skyller jag på,
    sen har/är jag inne i en läsperiod, så ligger hellre i soffan med en bok än sitter
    framför datorn, haha!

planeringsdax: skönt att det börjar närma sig, men lite stressigt också kanske =)

Jag är alltid fikasugen =)

• wiii

Ah, vad läser du då för böcker? :) Behöver lite lästips! Själv läser jag Fågeln som vrider upp världen, men den börjar närma sig slutet nu.

• planeringsdax
    operfekt skrev 2011-03-17 16:18:08 följande:
    Har inte heller varit inne på ett tag, jobb & besök, skyller jag på,
    sen har/är jag inne i en läsperiod, så ligger hellre i soffan med en bok än sitter
    framför datorn, haha!

planeringsdax: skönt att det börjar närma sig, men lite stressigt också kanske =)

Jag är alltid fikasugen =)
    Ja det börjar bli sressigt tyckte att jag hade såååå gott om tid men va har den tiden tagit vägen???   hmmm jaja det är bara att sätta i gång

Jag kan nog fika när som så sätt ni upp några tider/dagar
Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!