Augusti 2011 - del 2
Är det nån som vet hur bröllopslistan på Cervera funkar? Våra gäster verkar ha problem attkomma åt den, de hittar den inte i vårt namn. Funderar att gå dit själv för att testa.
Är det nån som vet hur bröllopslistan på Cervera funkar? Våra gäster verkar ha problem attkomma åt den, de hittar den inte i vårt namn. Funderar att gå dit själv för att testa.
Nu ni tjejer, nu har jag hittat vår bröllopsvals :D Vi kommer dansa till Once upon a dream för Dineys Törnrosa (eller Sleeping Beauty heter den ju). Hade velat ha den svenska versionen (en gång i en dröm), men kan inte hitta den.
Törnrosa var min absoluta favoritfilm när jag var liten och vi hade tänkt dansa till Tjajkovskijs originalmusik. Men...Den går lite fort.. Så vi tackar disney för en långsammare version :) Vi väljer alltså slutmusiken i filmen där Törnrosa dansar med prinsen och de goda féerna turas om med att byta färg mellan blå och rosa på hennes klänning om det är någon som minns?
Min blivande bara skratta och sa, självklart älsklingen. DEN ska vi ha. Den är ju given. Så nu är jag lite pirrig :)
Vi är färdiga med vigselprogrammet och har skrivit max 1/3 av gästpresentationerna. Jag inbillar mig att vi har gott om tid, men senast 29 juli måste det vara klart för att skickas till tryck.
Vi har annars kvar att köpa in nattamat och löparna till bordet. Gravera och putsa ringarna får vi inte glömma heller.. äh, det är nog en del kvar ändå: )