Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hejsan tjejer
    Faaaan vad trist, nu är det så där jävulusiskt länge sedan jag hade tid att komma in och läsa igen
    Sitter för tillfället på x2000 hem från gbg så nu har jag iallafall 3 timmar att hänga här
    fast 2 timmar har ny gått åt till att läsa ikapp en sådär 400 inlägg.... sen orkade jag inte mer. Och tanken på att jag har några hundra inlägg i den förra tråden som väntar blev för mycket.

Borde vel jobba. Men jag har varit på spräng sen 4.40 i morse så jag är emr än lovligt dum i huvet så det är ingen ide.''

Nåväl....
    'vad sjutton är det jag har läst då
    fiskmås

Nåja: Piggis såg att bf är i morgon. Hoppas att inte... men ja... du fattar vad jag menar. tycker din grav har gått så sjukt fort. fast det är ju klart... d snuvade ju oss på 15 veckor så där

Grattis till den nya lille trådbebisen som dimpt ner, trist emd tråkig förlossning dock.

Grattis till att ha börjat jobba vickan. Hoppas att det var så kul som du längtat till.

Nenne: Vågar inte läsa din blogg för förlossningsberättelsen där.... Hoppas dock att allt är bra mer prickenfamiljen. Är sååååå nyfiken på namnet......

Telis: Var det i helgen ni skulle ha middagen? Hur gick det med menyn kontra mat åt barn osv. Lät som era gästrer skulle få toppengod mat iallafall. Jag brukar köpa hem risottoris lite då och då men gör det aldrig för att jag har fått för mig att det är så jobbigt att göra. Men älskaaaaaaaaaaaaaaaaar risottto.

• Fru FruLLan

Men just det ja...
    'Glömde ju det alldra viktigaste.
    PB: Lycka till på äggplocket och hoppas att det blir en riktig kyckling av det nu!

EA: Håller tummar och tår för att du inte sett fler spår!

• Fru FruLLan

nej men hej EA!!!!
    Där var du ju!!!!
    Inga spår?

• Fru FruLLan

EA: Jag vill INTE att det ska vara som vi är vana vid.
    kan inte bara JAG få bestämma hur det ska få gå för en gångs skull.
    Känner mig som en tjurig revolterande 3 åring som vill få bestämma ALLT idag.
    Är det så här yra och trötta som treotsand3 åringar känner sig
    då ska jag alde rig bråka med en sån igen....

• Fru FruLLan

Hääääääääääj telis hjärtat!!!!!!
    Åh vad kul att se dig
    Tråkigt bara at du verkar ha haft en usel mamma dag. Vet PRECIS hur det känns
    Urs, det hjar hänt en hel del gånger att man krupit ner i sängen på kvällen och känt att : I morgon s´SKA jag vará en bättre mamma...
    Inte en kul känsla. Men det ÄR ju helt normalt att brista och inte orka.
    Men inte faan blir det roligare för det.
    Urs
    Hoppas dock att televinken sover nu så att du får några  sköna lugna egen timmar och att han sen sover hela natten så du får vila och vara själv.

Åhhhhhhhhhhhhhhh
    jag vill såååååååå gärna hänga med er. Missar ju brunchen och ser nu ut som jag missar vin och ost också
    Äter ju knappt ost och dricker aldrig rödvin (dest mer vitt dock ) men just den 17e har vi en del styreslseaktiviteter som jag¨måste vara med på.
    Ska dock dubbelkolla att det vrekligen var den 17e, jag är ju som sagt yr i mössan, men det ser mörkt ut.
    Attans
    vadrör missar jag allt? Vore så kul att ses.

Åhhhhhh
    vad mysigt med en månads ledighet ihop!

Hur känns det nya eventuella jobbet?
    Drömjobbet? Eller bara kul?

• Fru FruLLan

Just det snaily
    vad härligt att du mår så himla bra fortfarande och är så himla o-orolig! Det är ju underbart!!!!!
    Och tro inte på allt skit som alla snackar!
    Inte måste det gå hemskt för er udner förlossningen bara för att du inte har skit just nu.
    och jag måste ju säga at jag faktikst tycker att ni haft ert redan med oro för kub och blödningar. herreguuud det är vel vääre än vad många andra har det. Men det är ju skönt att du inte uppfattar det så utan tycker att allt har gått bra.
    Det är ju kanske precis DET som är huvet på spiken i det här fallet. Du har helt enkelt en positiv syn på livet och saker.
    Andra i din situation hade kanske tyckt attde haft en sååå troligt orolig och jobbig grav, medan du väljer att INTE se det så.
    Vi är alla olika helt enkelt.,

Viisa ser glaset halvt tomt, du halv fullt!
    Var glad över den livssynen! Den är guld värd!

• Fru FruLLan

jag har faktiskt just idag suttit på möten med "jävla tjockskallar" till människor som just var såna att de BARA såg probelm med allt.
    att man bara orkar!
    jag förstår inte hur man kan leva så!
    Framföralolt inte hur man kan vara så på jobbet.

Enligt deeras mening idag var det ingen som helst ide att vi försökte införa vissa processer eller ideer överhuvudtaget Före det kommer ändå alderig att fungera.... Det var ingen ide at försöka. Folk kommer inte gilla det oich inte kunna ta till sig.

HALLÅ
    problemlösning!!!!
    har ni hört talas om det??????

jag blir galen på såna som bara ser problem i allt och inte ens tycker att är värt att försöka. Tur att det finns andra sorter också för då skulle vi alla fortfarande bo i grottor, frysa utan eld, dö vid 20 års ålder och ha gruppsex som enda nöje

• Fru FruLLan

ha ha ha
    jag är liksom HELT sj'lv i mitt debatterande....
    kanske borde sova de sista 50 minuterna till stockholm och inte terra tråden.

• Fru FruLLan

Vet ni förresten just exakt hur mycket choklad och annat godis man hinner äta på en tågresa mellan gbg och sholm? Även på det snabba tåget?

Svaret är.
    Illamåendemycket! vilket är typ
    sjukligt mycket översatt till meterskalan

• Fru FruLLan

Åh en kokos kaka!!!!
    Det skulle jag kunna klämma ner!!!!!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!