Välkomna till Tivoli Empatia!
Hejsan tjejer
Faaaan vad trist, nu är det så där jävulusiskt länge sedan jag hade tid att komma in och läsa igen
Sitter för tillfället på x2000 hem från gbg så nu har jag iallafall 3 timmar att hänga här
fast 2 timmar har ny gått åt till att läsa ikapp en sådär 400 inlägg.... sen orkade jag inte mer. Och tanken på att jag har några hundra inlägg i den förra tråden som väntar blev för mycket.
Borde vel jobba. Men jag har varit på spräng sen 4.40 i morse så jag är emr än lovligt dum i huvet så det är ingen ide.''
Nåväl....
'vad sjutton är det jag har läst då
fiskmås
Nåja: Piggis såg att bf är i morgon. Hoppas att inte... men ja... du fattar vad jag menar. tycker din grav har gått så sjukt fort. fast det är ju klart... d snuvade ju oss på 15 veckor så där
Grattis till den nya lille trådbebisen som dimpt ner, trist emd tråkig förlossning dock.
Grattis till att ha börjat jobba vickan. Hoppas att det var så kul som du längtat till.
Nenne: Vågar inte läsa din blogg för förlossningsberättelsen där.... Hoppas dock att allt är bra mer prickenfamiljen. Är sååååå nyfiken på namnet......
Telis: Var det i helgen ni skulle ha middagen? Hur gick det med menyn kontra mat åt barn osv. Lät som era gästrer skulle få toppengod mat iallafall. Jag brukar köpa hem risottoris lite då och då men gör det aldrig för att jag har fått för mig att det är så jobbigt att göra. Men älskaaaaaaaaaaaaaaaaar risottto.