Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Välkomna till Tivoli Empatia!

Nenne
    Hur går det med doften? lika illa?

• Fru FruLLan

Nähe

Jag verkar ha skrämt bort alla så jag återgår till att dricka vin och ska se om maken vill kramas lite

puss

• Fru FruLLan

Här är en som inte blivit tagen av mumintrollet!
    jag smyger runt så tyst och försiktigt så mumin hinner inte ikapp mig

cicci: puss
    jag gillar grejer som man kan jaga bort genom att hota med stavmixern!

• Fru FruLLan

jag måste nu vara kärringen mot strömmen och erkänna att jag inte alls är särskilt road av baler och galaklänningar osv.
    kan tycka att det är lite kul att klä upp sig lite ibland och vara fin men bal. Näe inte min påse nötter alls.

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer

Hoppas att det är bra med er alla.

Jag tänkte vara lite fräck och snabbt slänga in en fråga i tråden som jag undrar vad trådens samlade enorma kunskap säger om.

Jag behöver ett American express i mitt liv, men vilket kort ska jag välja? Vilka slags poäng får ni och vad använder ni dom till? Vilket kort har ni är det bra?

Min bank vill att jag ska välja deras kort där man får 10 eurobonuspoäng. Sen har amex själva ett där man istället får 20 eurobonuspoäng. Sen finns det ju de vanliga korten där man får andra slags poäng.

Shit vilket behöver jag?

Hjälp.

Sorry hinner inte skriva mer ska på möte i Vickans håla så jag måste sluta

Puss

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    läser men skriver inte.
    Känner mig lite för ledsen och utanför för att göra det.

men håller tummarna för de barn som ska födas i dagarna och att ada och beda fortfarande mår bra.

Grattis sweet!

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Hoppas att Daisy är ute och andas frisk luft nu! heja heja Oupsie.

Cicci: Men fy gumman vad läskigt med din mage. Shit det måste du verkligen kolla upp OMGÅENDE!

Tack för kramar tjejer
    Måste bara förklara mitt lilla utförandeskap.

det är inget illa ment alls det är inte NI som gör att jag känner mig utanför. Utan det känns bara som att alla är så glada, planerar barn, är gravida, har små bebisar och lever livet.

Så där är alla på ena sidan gravida som fan och glada
    och på andra sidan...
    jag och ingen graviditet, ingen mage, ingen glädje.

ja jag bkänenr mig utanför, men det beror ju på MIG.

ville bara förklara
    puss

• Fru FruLLan

Hejsan

Alla raringar.

Jag har inte haft näsan över vattnet så pass att jag kunnat vara här på ganska länge L men så kan det vara.

Men nu kanske jag orkar in lite…

Jag hoppas i alla fall att det är bra med alla och att mugglans twins mår super. Jag har även sett att det går bra för Hattid och September!!!! Vad skönt!

Och jag snappade även upp under de 5 minuter jag läste i morse att sweetan kanske väntar pluss !!!

WOW

Jag har helt enkelt missat en hel jääävla massa…

Undrar vilket årtusende jag ska ha tid att läsa ikapp?

Hoppas det är bra med er alla!

puss

• Fru FruLLan

hej lappis
    Jo tack
    jag börjar ... kanske.... få upp näsan över ytan,
    Jag gråter inte hela tiden och känner inte sorg precis hela tiden (utom när jag tänker på det så klart) så det kanske går åt rätt håll.
    vem vet
    Upp och ner

men nu faktiskt lite upp så det är ju toppen.

själv då?
    Köplats?

• Fru FruLLan

Åh nej lappis

förlåt att jag påminde om det här

och fy vad tråkigt att det går så långsamt. Jag önskar att det fanns något jag kunde göra för att hjälpa er framåt eller hjälpa er över huvud taget.

hej nenne

och ja... gråta är överskattat

fast skönt ibland. Men som sagt jag börjar få upp näsan över vattnet nu så det är SKÖNT!!!!!!

Snaily:
    Det beror vel på hur långt söderöver du kommer. Jag vill gärna leka om du kommer till huvudstaden fast jag är ju inte mmmaledig och har inte heller någon mammaledighet i faggorna heller
    men andra mammopr finns det ju drösvis av här.
    Vart går flyttplanerna?

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!