Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Välkomna till Tivoli Empatia!

kokosen
    Okej middag låter bra.
    Jag är på centralen kl 20.50 kan jag komma då?
    Glutenfritt va?
    Har dock redan ätit middag och som sagt liiiiite för mycket sötsaker, men äta är det enda sättet att inte somna

och terra er förståss

• Fru FruLLan

kokos

Inte sockerkaka'¨

KOKOSTOPPAR

såklart!!!!

• Fru FruLLan

Hej snigeln

Ärs då
    Du kommer göra en kokos nästa gång och fixa allt på egen hand utan frysisar osv.
    You just seee

det var annars min melodi faktiskt,  försöker ändra mig.

Just att tro att allt ska bli överjävligt och gå åt helvete för då kan man ju inte bi besviken och så blir allt bara bättre.

Hatar dock sånt så jag försöker verkligen ändra migt.

det går bra faktiskt

• Fru FruLLan

Kängu
    Storhandling nu!
    Bra tid kanske, det lär ju inte vara så fullt i affärerna.

• Fru FruLLan

Näer ni
    Ber och få tacka för att jag fick ta så mycket utrymme med mitt totalt oviktiga svammel

Nu ska jag packa ihop datorn och se om jag kommer av tåget eller inte

PUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

löve you!

• Fru FruLLan

hej tjejer
    har häcken full, måste försöka komma hem från jobbet någon gång snart så det blir ett kort inlägg.

hade tänkt gå in och kommentera mullans tvillinggravidtet.
    Men nu ser jag i ett skum av den här sidan att "all glädje över graviditeten försvunnit". Åh vad ledsen jag blir över det.
    JAG är så himla glad över din graviditet och det är ju fel... det är ju DU som ska vara glad. det gör mig ledsen att du inte är det just nu.
    Men det är vel förståligt antar jag, även fast jag önskar att det inte var så.

Önskar så att du bara skulle få känna glädje och slippa ororn. 
    Kan det hjälpa med statistik som vänner skrev?
    Hur många tvillinggraviditeter går bra kontra det motsatta?
    det som hände Tinga måste vel tillhöra undantagen, eller? Urs förstår att det oroar dig när du fick uppleva Tingas helvete genom tråden, MEN det kan vel inte tillhöra regeln att det går så illa?

Önskar dig en härligt, underbar, trygg och LÅNG tvillinggraviditet. och jag tänkte tillägga cooooooolt med tvillingar.
    MEN jag måste samtidigt erkänna att tvillingar skrämmer mig som tusan INTE pga av en graviditet utan för att det blir jääääävligt fullt upp när de kommer ut. all heder åt de som överlever det!

Mugglan
    KRAM och jag tänker på dig.

Tinga förresten. Väcker det några känslor hos dig nu när det är en ny tvillinggrav på gång. Men visst hade du en kompis som också väntade tvillingar va?
    Bara nyfiken.
    Kram till dig och dina tvillingar och jag kommer ALLTID vara imponerad av hur ni hanterat allt ni behövt gå igenom. Från neo till mat. BEUNDRAN!!!!!

Mugglan
    det kommer gå KANON!!!!!!!
    puss 

nu måste jag hem till allal mina killar

• Fru FruLLan

Hej igen
    Mugglan
    Nu har jag läst ditt inlägg och fick en super ångest över mitt kläm käcka inlägg
    Får bli en lärdom att läsa ett inlägg som det pratas om själv i sin helhet innan jag bara kommenterar.

Urs känns inte alls bra att jag skrev att det var coolt och att det kommer att gå bra.
    Vet ju själv hur jag hatar klämkäcka meddelanden när jag själv är orolig eller nere. Så varför langar jag ur mig sånt själv?

Sorry mugglan, jag menade inte alls att förringa dina känslor eller nåt sånt. Jag hade nog bara inte förstått dina känslor. men nu har jag läst och har full förståelse och respekt för din oro.
    Hade ingen aning om att det var så himla ökade risker med en tvilling grav. har liksom aldrig hört det från nån som väntat tvillingar. Eller har jag inte lyssnat?????

Nåväl. STOR varm kram. Och önskar att det fanns något sätt jag kudne hjälpa dig emd din oror.
    KRAMMMMMMMM

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    In för att kolla hur det gått för PB.
    Hoppas hoppas hoppas!!!!!!
    Förstår att det känns olidligt att det hänger på detta enda ägg. men håller tummarna att det är DET ägget som kommer klara hela resan!

Piggis är inte o krystar gissar jag
    spännande där med!

• Fru FruLLan

hejsan tanter

remember mee?????

jag följer ju er så ofta jag kan, vilket tyvvär är lite för lite. jag fattar inte hur jag kan ha så ofantligt lite tid. Jobbet känns som ett enda långt möte, jobba ska man tydligen göra nån annan gång...
    ja ekvationen går inte ihop.

men men
    skit i det.
    Som sagt. Smygläser ju men hinner inte få tid att sammanhängande sitta och kunna logga in.

MEN
    Snaily: ser att du inte fått ut ynglet än... Jag tror verkligen inte du behöver oroa dig för att det är tomtefar som ska förlösa dig. Du hinner hem från bb långt innan jul tror jag.
    Det är ju låååångt kvar!

Mugglan: Så jäkla härligt att läsa att du verkligen är gravid nu och inte bara orolig. Så KUL! Och bra verkar du må också vilket är ännu mer otroligt skoj. heja heja.

AM: herreguuuud vilken evighets historia hela yasuragi grejen är. Shit jag skulle ha bombat vid det här laget. Fy faan vilket kämpande.

Lappis: Har ni kommit nåt mer framåt i kön? Hoppas det!

EA: urs
    har velat gå in sååååå många gånger och beklaga det fruktansvärda skit som hänt er.... Men .... det känns så futtigt. Att bara dyka upp nån gång väldigt sällan och sen yyttra sig om en sån enorm sorg. Känns... svårt. Lider med er och önskar att läget var annorlunda

PB: Detsamma gäller dig

Annars verkar mycket vara som det ska. Nenne verkar ha det kalas med pricken och vickan jobbar ihjäl sig precis som hon ska allt i sin ordning.
    Och piggis, shit bara 2 kilo kvar redan
    imponerad. Du måste ha tappat rikssnabbt. fast du kanske inte hade så mycket att bli av med.
    Kommer inte ihåg hur fort det gått för mig... inte lång tid men det känns ju assnabbt för dig. Härligt. det är otroligt skönt när man börjar landa i sin kropp igen.

hmmm
    vad mer...
    äh
    har kaos i kolan och måste knyta mig.

men jag säger som jag sagt flera gånger förut att jag evrkligen önskar att jag hade mer tid att skriva här... men jaaaa.... är mötes kärring tydligen.
    men jag SKA försöka 

puss på er alla och hoppas att ni mår super, ingen nämnd och INGEN glömd!

• Fru FruLLan

Hejsan alla underbara tanter

Åhhhhhhhh super duper mega grattis till favorit snigel MAMMAN!!!!!

Vad underbart! åh grattis grattis grattis.

Är otroligt nyfiken på namnet men jag får vel göra som vanligt och fråga kokos

Vilken otroligt udnerbar förlossningsberättelse! jag tycker det låter som en kanon super duper förlossning. Jag menar, föda barn ÄR ju trots allt förenat emd en viss gnutta smärta/obehag även för dom som det går super för. Har man sen en mardrömsförlossning så är det så klart mer. Men din tycker jag låter kanon. Och säger som PB, vad skönt att du slutade vara envis och faktiskt åkte in 

Åh jag blir helt varm i själen och vet hur underbart ni har det nu. Ja så klart lite baby blues är ju inte såååå trvligt men annars så är det ett sånt speciellt tillfälle, första tiden emd första barnet. Är faktiskt riktigt avis. Men är så glad för er skull och önskar er allt det bästa.

Puss underbara snigeln och snigel pappan och snigla (det heter hon va )

puss

Och puss på alla er andfra också så klart.

måste springa!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!