Välkomna till Tivoli Empatia!
Haha, vilken "-is"-diskussion jag lyckats trigga igång
Galonisar - finns inte på världskartan här! Däremot Bamba - barnbespisningen!
Snaily - vad i hela friden är lärreblarre?? Läskeblask?
Mugglan - vi åkte via Borås & Tranemo förra sommaren, tror att det är snabbaste vägen, men kanske beror lite på väglaget med.
PB - underbart med bra handläggare på AF - har glömt skriva det! ...och kul med sonens kompis som dansade av lycka! ...och BRA med inbokat besök på vårdcentralen! Håller tummarna att det blir en bra läkare!
Lappis - jag tänkte också på Pet Shop Boys när BS skrev Pet Shop
Snaily - jag sällar mig tyvärrr till skaran som drog på mig straffavgift ism nedsatt CSN-belopp när jag var hemma med Amanda. Lite klantigt, men glömde räkna in lönetillägget som jag skulle få från jobbet. Minns inte hur mkt det var jag åkte på att betala. inga gigantiska ,ämngder, men lite onödigt ändå. Har inte ansökt för 2010 nu, men ska göra det för 2011 tänkte jag, det gör trots allt en del skillnad.
Snaily igen - jag sov skitkasst i slutet av min graviditet - låg vaken typ tre timmar var & varannan natt utan att kunna somna om MEN positivt är att nu när lilleman väl är här & jag ammar på nätterna, så somnar jag om jättesnabbt. SKÖNT! Gjorde inte det alla ggr med Amanda nämligen.