Välkomna till Tivoli Empatia!
Snigeln!
jag vill också ha ett sms!
Jag ska maila dig mitt mobilnummer!
Kram och Lycka till!
Snigeln!
jag vill också ha ett sms!
Jag ska maila dig mitt mobilnummer!
Kram och Lycka till!
Tack alla goingar!
smint,
vad riligt att du läser min blogg!
BS,
ger amn alltså inte vitaminer med järn till bebisar i Sverige?
Jag har för mig att vi gav det till lilla tjejen men ja kan missta mig också? Det känns hur länge sedan som helst och jag måste erkänna att jag glömt otroligt mycket av allt det där bebisgörat....
Telis,
har du fått veta något om Televinken än och hans mage/tarm???
Vår tjej är så jädrans hård i magen mest hela tiden. Ibland är det bättre, men ibland så jobbigt. Hemskt! Jag har börjat försöka ge päron och katrinploomonpuré nästan dagligen nu för att underlätta. Kanske är det ngt bättre men jag tycker det är svårt att se. Just nu är det så torrt här också (typsik vinterluft) så jag tror att hon borde dricka mer vatten än hon gör. Men det är ju svårt. Jag dricker för lite sk´jälv eftersom man egentligen inte känner sig törstig (så som man gör på sommaren).
Tinga,
hoppas verkligen att det går bra för Piff idag!!!!!! .-)
PB,
fy vilket hemskt migränanfall. Jag kan få igränliknande huvudvärk ibland men aldrig sådär allvarligt som dina. Hoppas så att du mår bättre. Ska kolla min inbox också. jag är lite dålig på att ha koll på den.
nej nu måste jag fortsätta jobba här.
Tittar förhoppningsvis in lite senare igen.
MEEEN!!!!????
Varför göra om något som var BRA och fungerande?!?!?!
Hm, jag känner mig plötlsigt som en gammal gammal och oflexible surkärring....!!!!!
Jag gillar inte nya utseendet alls. Det känns plottrigt. Och BVARFÖR köra med kursiv stil som default? BLÄÄÄÄÄ!!!!
hej! Har inte hunnit läsa ikapp.
Ser nu att ni diskuterar Lappis kötid och Fru E´s FET.
Ang det där med att FET kasnke tar bättre än "vanliga IVFn" KANSKE skulle kunna bero på att embryon som klarat nedfrysning bra och klarar upptining därmed är något "starkare" än vad vissa av de embryon är som man använder direkt?
Men detta är BARA en HYPOTES såhär lite snabbt framspånad....