Välkomna till Tivoli Empatia!
Lappis,
vill passa på att skicka en massa gosiga varma kramar till dig! Jag tycker det är sååå jälva dåligt att ni inte kan få ert lilla barn av tomten i år!!!!!!!
Lappis,
vill passa på att skicka en massa gosiga varma kramar till dig! Jag tycker det är sååå jälva dåligt att ni inte kan få ert lilla barn av tomten i år!!!!!!!
Lappis,
jo jag blir lite ledig över julhelgen. tar mig ledigt då. Men sedan har jag en "dead line" i mittten av januari för mnin artikel. Alltså bara en "del-dead line" men måste ha ngn form av utkast då så jag MÅSTE läsa och skriva myyyyycket NUUUUU!. Ojoj!
Men som jag skrev här förut så känns det samtidigt roligt och jag känner mig taggad så det är rätt mycekt av positiv stress trots allt.
AM,
grattis till telefonen!
Jag själv är sååååå nöjd med min iPhone som jag köpte i somras. Efter åratal av tjat från maken....
Förberedelser inför julen har jag inte gjort direkt. mer än bakat pepparkakor som alla redan är slut. Samt lussekatter så en del av dessa ligger if rysen. men tja, mat får det bli senare. Vi kommer troligen vara bara maken jcg och dottern på julafton i viklet fall. och sedan blird et knytis med vänner här på juldagen. Ska bli jätteskönt med en såpass avlsappnad jul faktiskt!!!
Nu back to work!
Nu ska jag gå och mata mina celler!
Muggladn var glad att granen kostade 260!
Haha vi betalade sjuuukt mycket för vår LILLA gran! bara att konstatera att på manhattan får man betala Manhattanpriser. även för granarna. Vår lilla kostade 90 dollar!!!
MEN den är jädrgit fin! Haha jag förstår ändå än mer varför folk här tar in granarna så TIDIGT för DE pengarna vill man njuta LÄNGE!!!