Vad fasen, tror min dator har någon säkerhetsinställning så jag inte kan skriva här längre. Tänkte bara säga att jag absolut inte har glömt er och att kaninen lever (fast ni som har fb har nog sett det).
Omsan blev alldeles tårögd av din dotters text. Förstår att det måste värma i hjärtat att läsa den.
Sweet - härligt med intervju och jag såg ditt inlägg igår så jag höll tummarna. Ibland kan det ju kännas som det gått åt pipsvängen fast man gjort jättebra ifrån sig så ta inte ut något i förskott. Har själv varit på intervjuer som jag tyckt varit gräsliga och sedan har de velat ge mig jobbet (så jag kan tänka mig hur urusla resterande har varit ).
Annars, jobbar på och var på mitt första säljmöte igår. Frukostseminarium imorse, mässa i förra veckan ... och så där rullar det på. Tyvärr har jag blivit superförkyld så idag försöker jag bara hålla näsan ovanför skrivbordet. På privatfronten så hade vi en underbar helg på Gotland. Solen sken, det var lite folk och vi åt och sov kungligt. I nästa vecka väntar Island (verkar det som .. men det beror på Hekla eller vad fasen denna vulkan heter).