Välkomna till Tivoli Empatia!
Tinga - jag sliter fortfarande med mina 12 sidor från idag!
Kastar in en "mellankommentar"
Mugglan - å så glad jag blir att det såg bra ut i dag! Jag forsätta hålla tummar (eller näsor eller vad jag nu får tag i).
PB - Himlarnas så bra att du känner dig nöjd med dagen! Och starkt att härda ut när det blir "måsteåkabussmegalångdag" dessutom.
Är på illamående-inlägg några sidor bakåt och tänkte flika in att jag har fått Lergigan (ej comp) utskrivet som rogivande. (tyckte nog att jag har känt igen namnet...) Är som jag förstår det en antihistamin (?) som gör att man blir lite trött och såsig. På mig funkade det så att nån halvtimme-timme efter att jag tagit tabletten så blev jag rejält "sovtrött" och under förutsättning att resten av familjen inte stökade runt så funkade det utmärkt!
Nu stöp det lovande försöket eftersom varesig äldsta med sovrum ovanpå vårt eller make tyckte att de hade nån anledning att bli klara för kvällen i rimlig tid så det som oftast blev resultatet var att det slamrades en trappa upp (man mååååste ju sortera böcker på det aphårda golvet innan man somnar...) och O var bara tvungen att spara/glömma ALLA kvällens måsten till stax efter läggdags...
Å när jag missar ett sömntåg så tar det några timmar innan nästa tåg behagar dyka upp
Men som sagt, jag rekommenderar helt klart Lergigan som alternativ för att förbättra sömnmöjligheterna. Ger igen 'baksmälla' som insomningstabletter kan göra och det känns betydligt roligare att ta en allergitablett på kvällen än att starta upp med antidepp. Vad har tycker ditt team att du ska börja med för meducin?
(Å antidepp kan vara himla bra det också men jag blir så osäker på om det får eftersträvad effekt för dig just nu eftersom du faktiskt inte vill ta dom?)
Hm, bidde ganska långt inlägg... jag som skulle bara