Välkomna till Tivoli Empatia!
Kanske borde man maila BT och be dem ta bort FB-rekommendationen (helst hela funktionen det är en rätt onödig grej som det gått inflation i).
Kanske borde man maila BT och be dem ta bort FB-rekommendationen (helst hela funktionen det är en rätt onödig grej som det gått inflation i).
JAg har nu mailat BT och bett dem (om möjligt) plocka bort rekommendera-knappen från denna tråd eller hela medlemsgrupper, eller vad som nu är tekniskt möjligt.
Man vill ju inte bli ett allmänt Facebook-jippo ...
Mina barn heter numera L & H.
Oj, Cicci: tekopparna och bakis ingen bra kombination! Vi knatade tur och retur tårtkalas på Söder och det tyckte vi räckte gott ...
V & LO uppfattat!
Ett alternativ (som jag upplyste supporten på BT om) är att vi flyttar tråden till annan plattfom på nätet ... Vi får väl se hur alla känner.
Som jag skrev i mailet till BT-supporten (bl a):
"
Prinsen 4 år! Salutering!
Och de som vill kan ju kopiera min text (eller skriva en egen) och maila till: support@brollopstorget.se
Vi är många, vi är starka ... Oh oh oh, tjejer, vi måste höja våra röster för att höras!
Bra Vickan!
Jag menande ju inte att framhålla min text som den mest exemplariska att skicka - bara att det är lättare om något redan är skrivet, då får man det gjort om man har mycket att stå i. Om man inte är så duktig som Vickan och skriver själv!
Har fått mejlsvar från BT att jag ska få svar imorgon (förhoppningsvis).