Välkomna till Tivoli Empatia!
Smint jag köpte sandaler till Livia på Crispin - märke ...? Innersula i läder och snadlaen är mörkt khakigrön och ceriserosa. Riktigt snygga. Doch inte med stängd tå - men jag brukar ta i ganska rejält när jag köper sandaler - så i början av sommaren ligger ju tårna ändå 1,5 cm in på sulan ... De kostade bara 180:-
Hektor har så smala fötter (eftersom han inte får ordentligt med mat ) så jag var tvungen att hitta extra smala sandaler till honom - på Kiddies. Han fick e ljusbrun gubbmodell från Superfit. Betydligt dyrare ... 450 kr tror jag. Med täckt tå. Eftersom han absolut vill ha sockor i sandalerna så ser han verkligen ut som en liten gubbe
Jag har precis haft lunchdate med min man och vi åt tvårätters på East och gick sedan och shoppade skor till både mig och honom!
Det blev ett par timida gladiatorpumps(!) samt ett par från ett märke jag aldrig sett förut: högl (gammalt österrikiskt märke som försökt poppa till sig på sistone - nu köpte jag på 50% rea!). Högl-skorna var så grymt sköna att jag omedelbart kommer köpa ett till par av en annan modell. Vissa modeller var lite tantiga men de hade andra mer up to dat också. Den här t ex måste jag försöka få tag på att testa: http://www.hoegl.com/goto/de/catalog/categories/pumps?subcategory=&shoe=1-10-5742&color=
Maken köpte nya Church-skor på 20% rea och ett par nya sommarloafers. Han hade blivit uppläxad av Livia idag på väg till dagis för att han altid har samma sorts skor på sig, hon tyckte att han kunde ha några i någon annan färg ibland ...