• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

hej förresten! Här har jag ägnat hela kvällen åt att söka jobb, nu har jag återigen bestämmt mig för att jag måste bort därifrån... Men att skriva CV pch personliga brev är så inte min grej... Jag är bra, jag vet att jag skulle göra ett bra jobb hos er, jag vet bara inte hur jag ska bevisa det???

Jag köpte liftkort på plats, och det var ingen kö alls, med sablar så dyrt!

Namn förslag ska jag fundera på, har ju endast "mina" tre namn, men vet inte om jag vill dela med mig av dem  men precis som du skriver Mugglan så tycker jag inte heller det spelar någon roll om det funkar utomlands och att det bara är fint om det är typiskt Svenskt...  Själv har jag alltid varit väldigt stolt över mitt svenska namn som ingen kan uttala utomlands, charmigt och kul!

,

• porchez

BS- brädåkningen gick helt klart över förväntan!! första åket så svängde jag åt båda hållen, något jag inte klarade av förra året ingen skidskola, pengar går det åt så mycket ändå. Men de hade erbjudanden om privatlektioner 2tim för 650kr. Men å andra sidan så var jag där med 5st som åker/har åkt snowboard så hjälp har jag fått! Tyvärr åkte jag inte så mycket som jag hoppas på, andra dagen fick jag kramp i ena låret. Sen på kvällen bröt jag mer eller mindre ihop (long story i sig) så dag 3 hade jag heller ingen lust så jag gick tillbaka till stugan tidigt den dagen

• porchez

Lappis - vi har ett samma favoritnamn, Benjamin. Hoppas min framtida make uttalar det bättre

• porchez

Kristallkronor är så underbart, speciellt på ställen som toaletten tvättstugan och hallen!

• porchez

AM om jag inte hinner in nåt mer så ha det så underbart i London och shoppa loss!!! ----------- Alla hjärtansdag ser jag inte fram emot alls i år heller -------- nej nu ska jag till frissan och göra mig vacker.

• porchez
    Liten med Mindre skrev 2011-02-10 16:48:36 följande:
    Porchez - vackrare heter det. Vacker är du ju redan!
  • porchez
    FruCicci skrev 2011-02-10 11:09:36 följande:
    På Olearys toa står det Fanny och Willie, typ K*k och F*tta har jag fått lära mig, på ameriakanska....
    Det förklara varför jag, när O´learys var nytt här i min stad. iaf. i fyllan och villan, inte fattade skillnad på herr och dam toa, tog bästa första dörr och stod ett tag och fundera hur jag skulle kunna kissa där inne (pisoar) innan jag tillslut med utkörd.... haha!! skäms än när jag tänker på det....
  • porchez
    sweetstreet skrev 2011-02-10 17:17:47 följande:
    Porchez,
    jag har bara testat snow board en enda gång. Jätteroligt MEn svårt! Och jag ahde såååå ont i rumpan de kvällarna att jag hade svårt att sitta hahhahaa!
    Jag har mest fått kramp i underarmarna, dels för att jag nästa bara ramlar framåt, och sen att ta sig upp därifrån hela tiden är JOBBIGT för underarmarna...
  • porchez
    viktualia skrev 2011-02-10 17:55:43 följande:
    Porchez du får gärna bolla ansökan och sånt med mig
    Tack, men vet inte om jag törs... tycker alltid det är så pinsamt om någon jag känner ska läsa....
  • porchez

stor KRAM till dig PB. Hoppas det går bra att prata ut med kuratorn imorgon. Kom in och ventilera här när du vill OM du vill, är det för tungt just nu så ta en paus... Bara du tar hand om dig, lova?
    Massor av kramar igen... 

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!