• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

Snorkis - tack som frågar, berättar en annan gång. Idag mår jag bra och orkar inte tänka på allt det jobbiga. Men lite snabbt så kom alla känslor ikapp mig där, tyvärr efter några glas vin vilket fick mig att gråta ut hos en underbar tjej, medans en av mina kompisar bara kollar på och inte säger nåt. ( jag har pratat om henne här tidigare tror jag, hon har svårt att prata känslor)

Någon som kollar på Landskampen på 3an förresten? Vet inte vad det är med Jon, men han får mig glad och pirrig

• porchez
    Sommarbrud skrev 2011-02-10 20:51:29 följande:
    haha men läget med tänderna? De är ju vita i alla fall...
    det är ju bara charmigt
  • porchez
    Snorkfröken77 skrev 2011-02-10 20:59:51 följande:
    Om någon har tid skulle jag vilja ha lite smakråd, har spanat på den här väskan förut (otippat va?) och nu är den på rea och jättebillig! Så jag funderar på att slå till men vet inte i vilken färg. Svart är ju klassiskt, den orangea är för läcker tycker jag, tänker till sommaren, den grå är mer elegant. Någon som har någon åsikt?
    www.ri2kshop.com/productdetails.aspx?prdID=27...
    Jag röstar på orangea! Den svarta tycker jag ser lite för "randig" ut...
  • porchez
    viktualia skrev 2011-02-10 21:02:30 följande:
    mig känner du ju bara nästan... vi har ju inte lyckats sammanstråla än  *ler*
    kanske borde skynda mig att ta hjälp av dig innan vi ses IRL då, så kanske det inte blir så jobbigt
  • porchez

Förresten behöverjag hjälp.

Jag behöver ett gott vin. Rött väldigt smakrikt, fylligt. Max 100kr. är det möjligt?
    Jag är kass på vin, bara bra på att dricka

• porchez

snorkis - du som är trådens väskexpert. Jag letar efter just en handväska. Brukar endast köpa billiga slit och släng väskor, men är så trött på att det blir fula och går sönder. Så en rejäll kanske lite klassisk i modellen, men ändå inte svindyr. vart ska man leta? Är nätet bästa, eller finns det någon bra butik här i närheten?

• porchez

just det namn. Jag har två favorit pojknamn, det ena är Benjamin det andra är Emanuel.
    Bland tjejnamn är Madeleine en favorit, jag gillar även Cecilia...

• porchez
    Snorkfröken77 skrev 2011-02-10 21:16:08 följande:
    porchez - Åhlens har fina skinnväskor, märket Vera. Annars skulle jag rekommendera nätshopping, där finns ju ALLA modeller och prisklasser Vet inte vad du har för stil, men kolla här: www.ahlens.se/mode/aktuellt_sortiment/vaskor/...
    jag vet inte heller vad jag har för stil på handväskor... eller det är därför jag bör ta tag i det här nu. jag har ingen stil när det gäller handväskor ska genast kolla...
  • porchez

vickan och Snorkis, vi kanske får ses på Åhlens shoppa väskor och sen ta en fika nån gång snart?

• porchez

Lappis TACK! ska leta efter det imorgon...

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!