Välkomna till Tivoli Empatia!
hallå i tråden!
puh, nu är man ikapp, försökte undvika internet helt igår efter alla söta FB-uppdateringar om uppvaktande på alla hjärtans dag igår... Det är inte en dag som vi singlar gillar så är det bara, och det är enbart för att vi är avundsjuka!! fick inget och gav inget heller! Även om jag sov hos min "vän" lördag-söndag så har jag inte hört nåt från honom sen dess.... men hade inte väntat mig det heller, han hör aldrig av sig efter att vi träffasts, men en lite alla hjärtans-hälsnig hade ju inte varit helt fel. Väntar ut honom några dagar så får vi se sen...
Idag har jag en myskväll i soffan, med semlor (de säljs i två pack, då måste jag ju äta två ) och så köpte jag Sällskapsresan 1 och 2, när jag var och handlade, så nu går snowroller på för fullt. Underbar film. Allt detta extra för att jag tycker synd om mig själv då jag hr tauterat mig idag, det gör SÅ ONT! 1 timmes plågeri för att bli lite fin, men är otroligt nöjd både med tatueringen och då den otroligt snygga tatueraren berömde min fina och platta mage, som var bra att jobba på Tatueringen är en belöning till mig själv efter hårt tränande