Jag hänger också gärna med på tråddejt, om jag får in det i kalendern. Helgen 20-21/11 är dock körd för min del; då är maken och jag i London.
Klockarbol - men vilken korkad kollega att fråga hur det är fatt, om hon vet med sig att hon inte orkar lyssna på svaret. Varför brukar man halta, liksom? Hoppas att det går bättre på jobbet idag. Angående parkeringen - finns det ingen möjlighet för dig att ha en reserverad plats, med tanke på dina problem att gå?
Kikki - grattis till sonen!
Hattis - så härligt att du är tillbaka i gammalt gott slag! Och att ÄL förmodligen funkar bättre än förut.
Här ropar jag "Äntligen!" precis som en viss Gert Fylking - igår fick jag mens efter en 50-dagarscykel(!). Det gick så långt att jag faktiskt gjorde ett gravtest häromdagen, för jag hade hyfsad koll på när jag hade ÄL, pga flytningar, och även lutealfasen var förlängd den här månaden. Min kropp var ju så här kajko när jag försökte bli gravid, men sen efter graviditeten höll sig intervallerna på ca 28-30 dagar. Efterhand har det bara gått utför och den senaste tiden har det legat på runt 35 dagar, med en galen topp den här cykeln. Nu vet vi ju inte ens om vi vill ha fler barn, men det är ändå irriterande att inte ha någon koll på när man ska förvänta sig mensen, och om vi skulle vilja ha fler barn är det ju helt förkastligt.