Välkomna till Tivoli Empatia!
Välkommen hem Omsan, säger jag med! Lät som en härig resa!
Välkommen hem Omsan, säger jag med! Lät som en härig resa!
God förmiddag på er!
PB - jag fyllde skräcködla redan förra året - men tack ändå
AM - på tal om att PB skrev om att du satt mannen i hushållsskola - hur har det gått? Hur är era morgnar nu?
Lycka till på KUB'et Snartis.
Koko, gott att killarna är på bättringsvägen.
Lilleman ligger & sover på övervåningen, så jag ska passa på att göra mig en kopp kaffe & småfixa lite.
Fick en sån där härlig känsla alldeles nyss, när jag strök honom över kinden, innan han somnade - "Jag är KÄR!!" Just det där när det bubblar upp mer & mer efter ett par månader - mmmmm Det gäller att ta vara på de där stunderna när de dyker upp
Tinga, inser att jag inte varit inne i restråden på evigheter när jag inte ens har koll på att du ska ut & resa!
Eller förresten, är det den där resan med ngn av era föräldrar som fyller jämnt? Isf har jag lite koll ändå, men det var verkligen jättelänge sen jag ens läste i tråden nu, ska kamma mig & kika in där...
Japp, superkul att se klänningen växa fram, innan dess var det bara en massa meter oklippt tyg
Hej mr Ooopsie! hälsa så jättemycket!
Nä, får fortsätta läsa ikapp imorgon, nu MÅSTE jag komma i säng!
Godnatt på er!
Hej o välkommen mopedvin!
Känner igen ditt nick faktist - har du hängt i restråden månne (själv har jag tyvärr inte hunnit kika in där senaste månaden eller så, så jag menar längre tillbaka - iutifallatt du varit där nyss)? Eller är det ngn annanstans ifrån?
Kull med Prag, har tyvärr inte varit där ännu.