-
Ja det var skumt! Vad var det för ställe? Inboxa om du vill!Telis skrev 2010-11-25 21:37:50 följande:Det här med Facebook är ju lurigt alltså. Jag var inne på Tripadvisor för att kolla vad folk har tyckt om ett visst hotell och då står det där att mina FB-vänner AM, Vänner och nennes man har varit på det där stället. Hur vet Tripadvisor det?
-
Hurra för en Daisy, Oupsie!
Och Hej Daisy, sötis! - helt otroligt med 3D-bilder! Maken ville inte titta på Hektor på det sättet annars hade vi nog gjort det.
-
Telis: jag har svarat dig i inboxen!
Angående kalas/adventsfika så skulle jag nog ha med mig födelsedagspresent i första hand. Om andan föll på kanske jag skulle ta med mig en julstjärna eller liknande till värdparet. Eller ett par kitschiga julgranskulor. Eller: http://www.boxexperience.com/sv/artiklar/arkitektritade-pepparkakshus.html
-
Lappis: tror inte doppresenttipsen hittills innefattade mitt all-time-favourite-tips: TÅRTSPADE!
Yasuragi och vi drabbar samman på måndag ... så jag samlar även på bostadslänkar med många bad
-
Piggelin: roligt att min länk var till hjälp! Kram!
-
Irländska tvillingar kallas det - två syskon, som inte är tvillingar, samma kalenderår ...
Inte mitt drömscenario kanske.
-
Skulle definitivt hellre vilja ha tvillingar än två barn med tio månaders mellanrum! Om man nu fick välja.
-
Barnmorskor kan väl ha hörselkåpor - liksom vägarbetare ...
Den gigantiska ettan hade liksom ett hörn avskilt för sovrum - helcorny lägenhet. Jag fick seriemördarvibbar med porrinslag direkt.
-
Grattis Muggles till tvilling-extra-allt-känslan. Den positiva delen alltså! Och jag måste säga att jag blir glad att du tänkte precis som jag skulle ha gjort när det gällde KUBB-siffror och FVP. Bättre siffror än åldersrisken och bra visuellt ... Blir STOLT över dig! KRAM!
-
Hej! Hoppas alla har en trevlig söndagskväll! Hela familjen AM är sega efter en lördagsmiddag som slutade kl 02.30 - och DÅ gick barnen och la sig ... Upp kl 07.30 ...
Vi har INTE julpysslat alls. Varit på adventsfika bara. Vi spar julpyntet till nästa söndag.
Nu ska jag snart gå och sömnladda inför morgondagens uppgörelse med Yasuragi (kl 15).
Go'kväll i stugorna! Adventskram!