• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

MEN samtidigt så tror jag inte hellt på det här innan det verkligen sker nått. Han har ju gett mig nytt jobb tidigare men sen ångrat sig, men det är mycket som är annorlunda den här gången så jag tror inte det, men klart det ligger och gnager bak i huvudet på mig....

• porchez

och Fru E, du drar inte ner tråden alls, ventilera om du vill, här delar vi ALLT, glädje som sorg....

• porchez

jag älskar att köpa presenter till min mamma, har alltid massor med förslag. Pappa är värre har aldrig en aning om vad man köper till honom.... Vad gillar din mamma?

AM - lite sent, men tack för förslag till doppresent, fick några ideér som jag googla på och kom sen in på en sida och hittade en söt spargris i form av en elefant som jag tänkte fylla med pengar sen. Lite lagom tyckte jag då vi inte är så nära släkt...

• porchez

muggles - tycker det låter som du har en väldigt bra man

Vänner - ha en riktig topppen helg!!

Och tycker det låter så roligt men möhippor, väntar på att några av mina närmsta vänner ska gifta sig snart, är riktigt sugen på att planera möhippa även om den inte kommer vara så "snäll" som spa och middag

är riktigt sur, eller egentigen ledsen på min "bästa" vän just nu. Efter det här med jobbet smsade jag henne och frågade om hon ville med ut och fira i helgen. Och självklart var hon på även om hon jobbade hela helgen så sa hon själv att det aldrig stoppade henne från att ha kul. Så vi planerade en ändå hyfsat lugn kväll med några öl på Olearys i helgen. Nu skickade hon precis att hon skulle grilla hos hennes syster på lördag och frågade om vi kunde fira mig i påsk istället..? blir så ledsen, jag vet att hon träffade sin syster idag, så jag förstår ju att de planerat grillandet då. Alltså efter att hon och jag hade bestämmt.  F-N vad jag saknar min gamla vänner som gillade att göra sånt som jag gillar, tyvärr har de ju utvecklats och jag är själv kvar i mitt "glada singel liv"

äh vad jag klagar, men behövde bara skriva av mig lite....

• porchez

Vänner -det var jag som var otydlig, det här är alltså en av mina gamla vänner. Det jag menar är att jag saknar när det var "vi" jämt. Det handlade inte OM vi skulle hitta på nåt utan VAD vi skulle göra... Som sagt så har vi väl glidit ifrån varandra lite och jag känner mig lite ensam kvar....  

Jag har mina "nya" vänner som jag umgås med när jag går ut nu för tiden, men det känns som jag alltid hänger på dom och så vill jag fira mitt nya jobb och det kan jag inte göra med dom eftersom det nya jobbet inte är officiellt och jag känner dessa vänner via jobbet....

Jaja jag överlever även om det är lite tråkigt ibland...

• porchez

Tack för att ni förstår, ibland vet jag inte riktigt om det är jag som överreagerar. Men då gör jag inte det alltså!

Vickan vad snäll du är, men i påsk har jag fullbokad. bla. med dop i din håla

Hade gärnat firat med hunken, men har inte pratat med honom på hela veckan... när är det okej att efterlysa honom?

• porchez

ååå vickan, varför väljer du inte att åka hem över påsk istället? en grill och öl kväll låter ju precis som nåt jag behöver just nu, och en massa tjejsnack! hihi, men det får vi ta en annan gång tycker jag

och på tal om IRL-träffar, är det inte dags att planera en stor tråd-brunch i storstan snart? jag är så nyfiken på att träffa er alla!

• porchez

Vilken middag AM - blev alldeles hungrig bara av att läsa  
    Lappis och Muggels menyer lät inte heller så dumt. Själv gjorde jag en sallad med mina favoriter pärl couscous i med en stekt biff till det (nåt jag hittade i frysen, vet knappt vad för kött det va) och hällde upp ett glas rött till det, sen stog flaskan kvar på bordet hela kvällen och helt plötsligt var den slut, (den var inte full från början) men när jag reste mig kände jag mig lite snurrig. Haha! lite pinsmat att lyckas bli lite berusad i sin ensamhet en lördagskväll framför datorn...

Ang trädgård så är jag oerhört avundsjuk på er som har en! usch vad jag inte gillar att bo i lägenhet, speciellt inte utan balkong. Men idag har jag varit hemma hos mamma och lyckats bränt mig på bröstet, denna vår sol, att man inte lär sig

Min kompis skrev en facebook uppdatering idag:  Tack mina nära o kära för en mysig grillkväll God mat, rött o rosé, skratt och snack Känns ju så där att läsa Men kul för henne då att hon hade en kväll med sina nära och kära och inte behövde fira mig...

Ang. hunken så ser jag ingen anledning att ha så bråttom, jo självklart vill jag ju prata med honom eller träffa honom hela tiden! Men jag vill inte stressa fram något... Skulle det rinna ut i sanden så tror jag inte att det är rätt ändå. Jag pratade faktiskt med honom igår igen Han ville ses, men jag sa att jag var upptagen på kvällen, dels för att jag har mens, kan inte förstå hur jag skulle kunna umgås med honom utan att kunna göra nåt!??!    Sen känns det som om jag bara suttit och väntat på att han ska höra av sig och så fort jag gör det så vill jag ses. Nej så jag sa att en kompis skulle komma över, men att vi måste ses snart  ändå...

• porchez

inte så konstigt att jag blir hungrig av allt matprat, jag har ju inte ätit nåt idag? bara typ mackor och fika, suck.. dags att ge sig ut i köket igen då

• porchez

hmm landar äntligen vid datorn för att läsa ikapp och ser att det knappt skrivits något? Hallå är alla ute i vår solen? eller vart håller ni hus? rotar fram kvasten för att dra till blåkulla??

Snorkis och Mugglan så skönt att höra att ni mår bra, och tack för att ni kommer in och rapporterar, det är så spännande det här.

Skulle önska Lappis trevlig resa, men nu kanske hon inte loggar in något mer? lämnat ifrån sig datorn.

Annars är det bara bebis och graviditetssnack idag som jag kommer ihåg och det har jag ju inte så mycket att inlägga om

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!