• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

BrudSommar2006 skrev 2011-04-29 18:17:59 följande:
    Porchez, har han inte föreslagit något annat datum? Det här verkar ju otroligt segt, veckorna går och ni lyckas aldrig få till någon träff! Kul med håret, det såg jättesnyggt ut.
    Jo han föreslog både imorgon eller söndag, så det här helgen blir det nog av... Eller men vår otur så kanske inte, men båda vill ju så helt omöjligt kanske det inte är. hihi du är nästa mer otålig än jag BS
  • porchez
    BrudSommar2006 skrev 2011-04-29 20:20:32 följande:
    Porchez, jo men nu bara måste jag få veta hur det kommer att bli med den här karln, nu kan jag inte vänta längre, så kan ni se till att få till en träff imorgon då är ni snälla!
    ska försöka, för din skull
  • porchez
    Snorkfröken77 skrev 2011-04-29 20:03:09 följande:
    Mmmm, har just ätit laxlasagne, smaskigt!!

Apropå trådträff så röstar jag på augusti eller september om jag ska kunna vara med! Vore skoj att träffa er alla! Hjärta

Men...är det ingen som ska kommentera The Wedding?! Är jag den enda som satt och smyguppdaterade expressen och aftonbladet idag för att få se Klänningen, Bruden och Blommorna?! (i den ordningen)
    Jag tyckte hon var fin och känningen var vacker, men buketten var ju bara för torftig!!! Är det kungabröllop så är det ju! Tyckte Victoria var mycket vackrare när hon gifte sig och där kan vi snacka bröllopsbukett! För övrigt kan man nog konstatera att Victoria inte är gravid med tanke på klänningarna hon bar igår och idag, de fanns ju inte utrymme att dölja någon bebismagen i dem...Men snygg var hon ju, speciellt i den röda klänningen igår! Väldigt classy!

Nu måste jag logga på onlinespelet och chattra med min brittiska väninnadär om Kate och bröllopet! (Vi har för övrigt bestämt att vi måste sammanstråla någon gång i UK och gå på någon tjusig tillställning och bära dräkt och hatt, vi båda har en osund fixering att få göra det någon gång! )
    Jag satt två timmar på jobb tid och kollade på direktsändingarna! Jag bara älskar bröllopet. JAg blev riktigt besviken på klänningen, den var bara tråkig tycker jag... Snygga Kate försvann ju helt i den, blev lite bättre när de lyfte slöjan, men när hon gick altargången fram så såg hon mest ut som ett spöke med lakan över sig
  • porchez

snabb  rapport till BS (och er andra) ikväll blir det av...! 

• porchez
    glömde visst att Hunken är av det manliga könet och att de inte kan tänka så långt...
    Han ringde tidigare (ringde?? tror ni jag fick hjärat i halsgropen) men iaf så sa han att det är ju Valborg idag. Öh jo jag vet. JAg är bjuden på fest på Valborg så jag har nog dubbelbokat mig! ... suck... samtidigt så var han gullig och fråga om jag ville följa med    Men inte alls för vad jag är upplagd för, blev bara så besviken, så nu är det andra lördagen i rad som jag sitter hemma och gråter över honom tänk om han visste det...

Jaja har haft ett långt pepptalk över telefon med en av mina vänner och hon sa att han har gjort bort sig igen, och vill han att det ska bli nånting så ligger ju bollen hos honom att se till att vi träffas snart.

Så nu ligger jag i soffan och äter det överblivna påskgodiset och dricker öl...

Tack för att jag fick skriva av mig lite....

Hoppas ni alla har en betyldligt trevligare valborg!
  • porchez

God Morgon!

Visst är det en strålande dag idag?    eller är det bara jag som tycker det???

Jag skickade iväg ett sms till Hunken där jag skrev att jag inte var sugen på fest och att jag faktistk hade bokat av mina planer för kvällen för att träffa honom och att jag var riktigt besviken att det återigen inte blev nånting...  Senare på kvällen ringde han ingen, han hade grymt dåligt samvete och frågade om jag var vaken och om han fick komma över. Klart han fick När han kom var det första han sa att han inte har undvikt mig med flit, för han förstog om jag kännde så... Han sa verkligen de bästa sakerna och svarade på alla mina frågor utan att jag behövde ställa dom. Så vi kollade på film och mös i soffan resten av kvällen. Så mysigt!! Han som kvar och dagen efter åt vi en lååång frukost och kollade på ytterligare en film.  

Sen igår kväll var jag på bio med en kompis, såg Water for elefants. riktigt bra film!

Vickan - skoj med kompisbesök i helgen!

AM - lycka till på mammografin

MSW - hoppas det magonda har gått över och att det inte är nåt allvarligt utan bara bebisen som växer

Smint - hur gick det med bröllopet till slut?

• porchez

Cicci - hunken är två år yngre än mig. Men det intryck jag fått från honom är att han precis som jag, har haft sina "singel år"

• porchez
    viktualia skrev 2011-05-02 13:01:23 följande:
    Trådträff/5 års jubel: Mitt förslag (utan att ha noterat vem som kan och inte kan) är att vi har en trådträff 11 juni och sedan satsar på nån form av storartat femårsjubel i mitten av september.... vad det nu må innebära....
    Yeay!!! låter som ett riktigt bra förslag tycker jag
    Då börjar vi med att planera den 11/6 då?

Jag kommer!
  • porchez

oj vilken jobbig situation Cicci, även om man så klart blir smickrad Men jag förstår honom, jag tycker det är skitsnygg! och har du samma charmiga personlighet privat som här i tråden så är du nog en pignla man inte kan låta bli att gilla

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!