• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

Telis välkommen hem, oj var det 2 år sedan sist? Då förstår jag att du har längtat, har det gått bra då? Var ni uppe flera? eller var det bara familjen?

• porchez

Mugglan - en pojke? jag som har blivit inställd på att det är två tjejer tänkte nästan ett tag att ni hade kollat kön, men så är det ju inte Skönt att ni alla tre mår bra iaf. och spännande att du nu börjar känna att det är på gång även om det kanske dröjer länge än...

• porchez
    Liten med Mindre skrev 2011-04-26 14:44:47 följande:
    Porchez - med tanke på vad du skrivit tidigare om mat o träning, och att jag känner igen mig själv i mycket, så vill jag väcka tanken att du faktiskt inte behöver klämma in ett till träningspass för attt hinna springa. Byt ut att istället när vädret lockar till uteträning! Det är så lätt att hamna i fällan att klämma in mer o mer när det är kul - men kroppen behöver lite vila med. Och omväxling gör träningen effektivare!
    Nej du har så rätt men så som det känns just nu, hinner jag inte med att träna alla pass som jag VILL träna i veckan idag, så tanken från början var att kär löpträning när jag inte hinner till gymmet eller som du säger det är för fint väder för att gå in. Men jag är då orolig för att det inte ska bli så regelbundet och att jag inte då märker något resultat. 
  • porchez
    viktualia skrev 2011-04-26 15:45:44 följande:
    mugglan - jag har redan en HTC Desire Z i jobbet... så nån värsting behöver jag verkligen inte.  däremot är det hemskt rörigt att ringa och framförallt smsa privat på grund av muppigt avtal. Alltså behöver jag en mindre och smidigare och inte lika hightech privat
    Men kan du surfa på jobbmobilen? eller är det lika rörigt med avtalen? Annars kanske du klarar dig med en enkel ringa och smsa-telefon Jag har en vanlig hederlig Ericsson på jobbet som jag bara ringer med, kan smsa nån gång och surfa lite enkelt, typ kolla facebook eller vädret. Men jag avänder min privata iphone till allt annat. Googlar tom. på arbetstid när jag inte orkar öppna ett till internet fönster på datorn
  • porchez
    Telis skrev 2011-04-26 14:49:24 följande:
    porchez, vi åkte med ett par kompisar. Perfekt att ha med lite barnvakter.

Cicci, nej dom hade inga pjäxor i hans storlek tyvärr. Men han fick åka fjällpulka och det gillade han. Men nästa år, då jäklar.

Jag hoppas verkligen att vårt dagis kommer att ha sockerförbud. Annars får väl jag också bli sån där föräldrarepresentant.

Muggles, ska vi inte få se tvillingmagen innan det är för sent?!
    Ahh, det var just barnvaktandet jag var nyfiken på då fick jag svar på en gång!
  • porchez

OJ Hattis är du redan i vecka 20! Vad tiden går snabbt. Men grattis till lyckat RUL. (som jag inte heller förstår förkortningen på, men gissar att det är nåt utvecklat UltaLjud? )

• porchez

Nu önskar jag att jag kände Hunken bättre och vill se hans sida i att flytta dagisbarn
    Men förhoppningsvis kanske jag kan göra det senare när diskutionen redan har dött ut här i tråden...

• porchez

Piggelin - Amanda verkar vara i en härlig ålder men många charmiga kommentarer just nu   Tänker även på din bild på FB igår

MrsB - Kul att se dig här! Hur är det? Allt rular på i 180 km/h eller?

Smint - kul att det blev så lyckat igår

• porchez

har har det varit lugnt idag. Brukar ju hitta tråden bladn de översta på forumet, men idag flera sidor bak

AM vad skoj att förrådet blev lyckat! Så skönt att få ordning på förvaring, oftast sånt som kommer i sista hand...

Piggelin vad spännande med huset som ska säljas, uppdatera oss gärna priset. Verkar som priserna, iaf här omkring, sjunkit något senaste tiden. Mammas granne försöker sälja hennes radhus, men har haft två köpare som båda backat ur. Den ena för att de i sin tur inte fick deras hus sålt för det pris de begärde...

Efterlyser PB! Nån som vet när hon var inne sist??

Jag har precis skickat iväg ett sms till Hunken om träff i helgen, hatar att vänta på svar. Den här roliga spännande tiden i början är inte alls rolig. Jag mår bara illa av nervositet!!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!