Välkomna till Tivoli Empatia!
Telis välkommen hem, oj var det 2 år sedan sist? Då förstår jag att du har längtat, har det gått bra då? Var ni uppe flera? eller var det bara familjen?
Telis välkommen hem, oj var det 2 år sedan sist? Då förstår jag att du har längtat, har det gått bra då? Var ni uppe flera? eller var det bara familjen?
Mugglan - en pojke? jag som har blivit inställd på att det är två tjejer tänkte nästan ett tag att ni hade kollat kön, men så är det ju inte Skönt att ni alla tre mår bra iaf. och spännande att du nu börjar känna att det är på gång även om det kanske dröjer länge än...
OJ Hattis är du redan i vecka 20! Vad tiden går snabbt. Men grattis till lyckat RUL. (som jag inte heller förstår förkortningen på, men gissar att det är nåt utvecklat UltaLjud? )
stoooor kraaaam till EA!!!!!
Nu önskar jag att jag kände Hunken bättre och vill se hans sida i att flytta dagisbarn
Men förhoppningsvis kanske jag kan göra det senare när diskutionen redan har dött ut här i tråden...
Piggelin - Amanda verkar vara i en härlig ålder men många charmiga kommentarer just nu Tänker även på din bild på FB igår
MrsB - Kul att se dig här! Hur är det? Allt rular på i 180 km/h eller?
Smint - kul att det blev så lyckat igår
har har det varit lugnt idag. Brukar ju hitta tråden bladn de översta på forumet, men idag flera sidor bak
AM vad skoj att förrådet blev lyckat! Så skönt att få ordning på förvaring, oftast sånt som kommer i sista hand...
Piggelin vad spännande med huset som ska säljas, uppdatera oss gärna priset. Verkar som priserna, iaf här omkring, sjunkit något senaste tiden. Mammas granne försöker sälja hennes radhus, men har haft två köpare som båda backat ur. Den ena för att de i sin tur inte fick deras hus sålt för det pris de begärde...
Efterlyser PB! Nån som vet när hon var inne sist??
Jag har precis skickat iväg ett sms till Hunken om träff i helgen, hatar att vänta på svar. Den här roliga spännande tiden i början är inte alls rolig. Jag mår bara illa av nervositet!!