Välkomna till Tivoli Empatia!
Porchez - Tänkte ta en vända till "din" butik framöver och kolla på utekrukor, vet du om det finns några snygga?
vickan - har dålig koll på smabarns krämpor men enligt vad jag kan läsa mig till på fejjan har många sjuka och snuviga barn just nu...
Har förresten fått svar på en sak jag lyckats klura ut enligt kunskaper ni lärt mig. En vän på FB har en tid skrivit att hon är täppt trött och hängig Just det att hennes snuva och täppta nästa inte släppt har jag misstänkt barn, och i helgen fick jag reda på det. Hon är gravid! Tror inte att hon själv ens är riktigt medveten om att detta kan vara syntom på hennes graviditet för då hade hon nog inte skrivit om det flera gånger om dagen det ör mycket tidigt och jag "ska" inte veta egentligen, det var en annan kompis som skvallra. Så jag har inte nämnt det för henne än..
Hallå! här är en till utan arbetsmoral idag... blir bara mer och mer sur på det jobb jag har idag, (vet ju ej hur det blir med nya arbetsuppgifter än) men så överkörd jag är på det jag gör idag så är det svårt att hålla skenet uppe.
Tinga- ja du det går så där med hunken, eller jag tycker det känns bra. Han ville ses i helgen, men jag sa att jag var upptagen, men lovade att bjuda hem honom när han minst anade så hoppas han vill ses på fredag, typ enda dagen som jag har tid på hela påskhelgen. Försökte få kontakt med honom igår, men lyckades inte.. Har tänkt mig en mysig pick-nick dejt på fredag eftermiddag. Men så farligt att ens tänka tanken utan att ens pratat med honom så vi får se...
Vad duktig du är som bakar, macarones har jag inte smakat än,bara hört talas om att det är svårt att lyckas med själv och att det ska vara otrolig gott! Själv tycker jag det är jätte svårt att tacka nej när det bjuds på fika på jobbet. Att skylla på vikten fungerar inte så bra, då alla tycker att jag är smal samt tränar alldeles för mycket. Blir alltid en diskution, så lugnast att bara ta en liten bit av det som bjuds på...
Vickan - vilket vrålåk för trollet
hmm, jag har börjat med en dålig ovana och lägga in , mitt i texterna. Vet inte varför jag börjat med nåt så konstigt. Får gå tillbaka hela tiden och ta bort men ibland hänger de kvar ser jag i texten ovan...
AM - kollade på ett avsnitt av "Glamorama" igår (tycker det är lite kul då jag följt en av bloggarna länge) de köpte en upplevelse till en dejt, var det av företaget du har koppling? Trevlig och snygg expedit de pratade med iaf
Tyckte det var kul att det var så mycket "små" upplevelser och inte bara "slottsweekend".
Kan ni inte öppna i min stad också? Ja minns att du pratat om hans företrädare funderade på om det här var han eller inte, men så mycket extra vet jag inte om han var! haha...
Nu är det lunch!
Snorkis - mem usch och fy för att ha så ont!
känner igen det där med att nån måste beordra mig från att stanna hemma. De senaste ggr jag har varit sjuk har jag alltid tagit mig till jobbet pliktskyldigt ändå och väl på plats insett att jag faktistk inte är frisk och måste åka hem. Varken bra för mig eller mina arbetskamrater. Sen har jag nästan alltid dåligt samvete när jag är hemma och sjuk... Är det den där "duktiga flickan" som ställer till det?
nu är jag ännu mer sur på min kompis. (hon som svek i helgen) Förstår inte när hon blivit en sån egosit. Nu har tydligen hon och en annan kompis besämmt att vi ska ses på fredag, för det är enda dagen de kan. Men vad då, har ni kollat med mig om jag kan då??? Nej det verkar de bara ta för givet.
Just nu kan jag, men jag VILL ju träffa hunken då
gaaah! vad jag är uttråkad idag... och godis sugen, får jag se en status uppdatering på FB om några påskägg så blir det nog en sväng till Lidl för att köpa godis snart... Men tar mig ett så länge...
Jag vet inte riktig hur jag ska framföra det till min kompis bara, eftersom jag är ledsen på henne att hon valde bort ig förra helgen och så ska jag göra samma sak? Känns inte helt okej. Men nu pratar jag om det här som om det är självklart att jag ska träffa Hunken på fredag och så är det ju inte riktigt han kanske ska veta om det själv först