Telis, vi köpte en sån med tröja & byxor på Åhléns förra sommaren inför resan till Frankrike & det funkade bra. Den var lite stor då, så den passar fortfarande & åkte på igen för några veckor sen när solen strålade som mest & Amanda badade i lilla poolen i trädgården.
Det har stått så mkt om malignt melanom i GP senaste tiden, speciellt nu senaste dagarna med tanke på skandalen på Sahlgrenska, så då känner jag mig ännu mer motiverad att köra hårt på det.
Kul med köksrenovering - vad ska ni göra? Riva ut rubbet? Vad blir det för förger/material? Ngt rött?!
Porchez - har inte kommenterat det, men fnissade gott åt att du skrev Hunken i sms'et till honom Fast jag håller med BS, att han får kamma sig, oavsett anledning till att han ligger lite lågt
Säkert annat jag skulle kommentera också, men minns inte just nu. Jomen just det, Parnassia - vilken spännande resa du gjorde! Var det med jobbet eller privat?
Nu ska Amanda & jag baka lite kladdkaksmuffins - några kompisar kommer över på fika & sen grill senare idag.
Just det - Mugglan - Ada & Beda är sååå bedårande!! Kom på när jag ammade i morse att den mindre av dem (minns inte vem som är vem av Ada & Beda, bara via deras riktiga namn, som jag inte vill skriva här) vid födseln vägde ca en fjärdedel av vad lilleman väger nu ...och jag tycker ju att han är rätt liten ändå fortfarande! Jämfört med Amanda iaf!
Tjing på er & ha en fin söndag!