Välkomna till Tivoli Empatia!
ore - Skit med jobbet, hoppas det blir bättre snart (antar att det betyder att chefen försvinner och det kanske inte är så troligt?) eller att du hittar något bättre...
oms - Mitt (förmodade) diskbråck sitter i svanskotan vilket är skönt eftersom jag inte har så ont och fortfarande är i princip helt rörlig tack vare det. Läste nyss på nätet hur många det är som kan gå omkring med diskbråck ovetandes, vilket är lite tröstande faktiskt, för när jag fick reda på det kändes det nästan som att livet var över... Har fått övningar av naprapaten idag som jag ska vara jäkligt noga med! Man har ju bara en kropp liksom, och just ryggen är rätt svår att vara utan...
muggles - Vi tänkte lägga guldgolv och ha diamanter i fönstren. Skämt åsido kostar det nog så mycket eftersom vi behöver byta uppvärmning, tilläggsisolera och byta fasad, lägga om taket (ingår ju iofs i den nya våningen), renovera nästan hela entréplanet (utom barnens rum och badrummet) och dessutom bygga en helt ny våning på ca 80kvm. Tittade som sagt på två hus i vårt område i helgen vilket var intressant, inget som kändes aktuellt för oss (snarare kände vi oss ännu säkrare på att vi vill bo kvar) men det ska bli "kul" att se vad de går för. Det ena gick ut på 6M och det andra 9M (fri sjöutsikt). Vi amorterar just nu 10' för att vänja oss vid högre boendekostnader, men det är ju inte jättekul när vi dessutom betalat 8' i månaden för elen de senaste månaderna... Det är kul att vara villaägare i sthlm nästan jämt...
parnassia - Lider enormt med er och hoppas ni hittar någon lösning snart. Förstår att det känns fel med medicinering!
Trevlig alla hjärtans dag till alla, gissar att det inte kommer säljas riktigt lika många blommor som vanligt den här dagen, svårt att få hem dem utan att de fryser när det är -18 ute...
Jag tänker göra som Liten och köpa praliner.