Välkomna till Tivoli Empatia!
Gott nytt år alla!
Inser att jag inte hinner in i morgon. Hoppas att ni får fira på bästa möjliga sätt. Vi blir hemma med några vänner. SKÖNT att slippa dra runt med barnen efter julens alla transporter.
Snorkis - starkt av dig att dela förlossningen med oss. Även här har maken o jag fällt tårar för er. Massor med lugn och tillförsikt önskar jag er inför det nya året!
Sweet - hoppas att det löser sig med grönkortet! Och det låter som en fantastiskt skön jul!
Snigeln - om jag får tid lägger jag in lite egna funderingar i din inbox. Stora kramar till er - med massor av ork och bättring av ynglas mage.
Här håller vi på det tragiska projektet att sluta amma. Det måste ju ske nu när jag börjar jobba och inte är hemma på morgonen. Men lilleman vill ha sina ynkliga droppar från bröstet på morgonen. Gråt i över en timme två mornar i rad. Jobbigt att ge upp något så mysigt när han inte äter välling särskilt bra. Studsar ner vällingen ståendes vid soffbordet, om det ens går i någon. Blä!
Nåväl det kanske tar tre dagar som alla andra förändringar, innan mamma och barn är på gång igen.
KRAMAR!