Välkomna till Tivoli Empatia!
Dra på trissor! Någon mer vaken än jag och Klockis!
Dra på trissor! Någon mer vaken än jag och Klockis!
Jädrans vilka stora bilder det blev!
Klockis, jo, det är en Malteser, och de har låååångt hår ända till golvet (och ser rätt fula ut då) när de är utställningsdugliga. men när man klipper dem ser de nästan ut som när de var valpar och busiga. De fäller inte. Det är en KLAR fördel i min värld. Hårar gör jag och katterna så det räcker.
Den där låten kan jag och jag har skivan -med Robban, så det så! Han har en och annan rad att komma med mitt i skämtsamheterna han.
Nu FÅR jag inte vara vaken mer! GOD natt! Och lycka till med besiktningen!
PB: Hoppas du får ett bra firande, det är du väl värd!!! (Stor fest i sommar låter väl inte så dumt, då har du ett halvår på dig att fundera, fixa och dona...)
Precis som många andra här är jag också väldigt lösningsorienterad, och i mitt jobb så har den egenskapen snarare förstärkts ytterligare... Och jag har heller ingen erfarenhet av att må så dåligt, som du gör nu. Jag förstår bättre när jag läser vad du skriver, och tycker att du resonerar så klokt och så rätt. Och jag hoppas att det kommer litet saker som går er väg nu, att en del ångestskapande grejer försvinner...
Nä, : - D blir
BRA att bilen gick igenom! Och BRA att du sov!
Och gött att du ser mig som du gör. Det behöver jag.
Jag har pratat med Heloise i en jättejättelång stund idag och herreguuuuuuuud vad man bara önskar att allt man nu får lära sig inte ens fanns utan bara var en ovanligt vidrig fantasi om ett extra elakt syndrom. Istället är det alldels sant och man fattar inte ens vidden av det hela och hur verkligheten nu förändras.
Ja, och mitt i det rullar ännu en dag på med letande efter Löjrom i frysdisken men tji och klämmande på oxfilé i kydisken och kolla recept och ringa syrran och dubbelchecka och så lite vin och hej och hå skulle man äta idag också? Javisstja, vilken tur att det blev massor av stuvade makaroner igår så de räckte att värma idag...
så himla triviala saker som blandar sig mitt i allt stort och ofattbart. Tur är väl kanske det, så man inte blir helt galen på kuppen, men bisarrt är det också.
Luna, grattis till lilla Cornelia!
Snigel, åh där är du! skönt att se dig.
Bruttan, jag väntar fortfarande på mail. Med sanningen!
Smint, jo de raserna påminner en del, fast denna är inte lockig.
Ore, titta nu vilken tur att jag frågade istället för att anta! Jag ville gärna tro att du menade ungefär så som du ju menar, men man vet ju aldrig-förrän man kollat.
Har inte din syrra redan flera barn eller har jag drömt det?
Parnassia, jag fattar precis. .-p
Jag håller med i efterlysningarna av Telis och Nenne också. Och AM? Hur långt julfirande har ni allihop egentligen?