Välkomna till Tivoli Empatia!
Har inte varit inne alls här på ett tag eftersom jag inte känt att jag haft tid att skriva, och då ville jag inte läsa heller. Knäppt, och dumt, ska sluta med det.
snaily - Hejja dig och hejja yngla!! Och klart du ska söka jobben, man vet aldrig!!
tinga - Håller tummarna för att de rullar ut röda mattan i vården för er nu utan att ni behöver bråka!
telis - Jag vet inte ens vad mina parfymer heter... Den jag gillar bäst är en långsmal röd trekantig flaska som sambon köpte till mig (efter flera års tjat från min sida, haha), ENDAST på utseende! När jag var yngre var det min pappa(!) som köpte alla mina parfymer (han reste mycket och handlade utomlands), och då var det mycket citrusdofter som gällde. Men det var alltså inget tips utan bara kuriosa.
Här är det mycket just nu, men det lägger sig nog om nån vecka eller så, både på jobbet och hemma. Sen är det midsommar och lite semester, sen en veckas jobb till och sen 5 veckor ledigt! Inga planer ännu, vi kommer nog vara här i krokarna större delen av tiden. Dvs akta er kära trådisar, plötsligt står jag på trappan och knackar.
Jättetrist att missa picknicken på lördag, men det är inget att göra åt, jag kan helt enkelt inte.
Kram på er!