Välkomna till Tivoli Empatia!
Tittar in under semestern litet. Blir sällan av att jag startar datorn, troligtvis för att jag försöker läsa en del, något som jag annar sällan hinner nu för tiden...
Hoppas det går bra för Snartis, spännande!
Badbyxor: Som AM nämnde så är det viktigt att de sluter tätt runt benen, min lille normalknubbige son fick dock byta upp sig något kilo innan storleksangivelsen sa. Där jag gick på babysim var badblöjor inte tillåtna, för övrigt, men det är det på en del andra ställen så det bästa är kanske att vänta och höra sig för?
Kök: Håller nog med Oupsie i många delar, när det gäller kök. Släta luckor, och annat för att det ska vara lättstädat. Jag har många lådor istället för underskåp, men inte enbart lådor. Sådana saker som brickor och plåtar är lättare att ha i skåp, t.ex. Jag har också två hörnskåp i mitt kök, men de har en "karusell" i så det känns ok (annars är sådana rätt så besvärliga, tycker jag). Men då kändes det ännu mer ok att matcha med några fler skåp. Vilket alltså blev ett brickskåp och ytterligare ett skåp (med utrdagbara lådor inne i skåpet, dock).
Marbodal har för övrigt mycket som är snyggt och prisvärt, med bättre finish än Ikea tycker jag.