Har inte heller vågat mig på sufflé... Fast jag borde kanske prova, eftersom jag tycks ha mer problem med "saker som jäser över i ugnen" än platt fall.
Hur som, ditt trädgårdsfixande låter rätt glamouröst, Gemma! Drog för övrigt rätt slutsats om UPS-killen, tänkte direkt att "aha, han är där ofta - med paket".
Izzie: Litet jobbigt att inte veta, förstår jag. Men hoppas det går bra hur det än blir. Och bara dryga två veckor kvar då, alltså
Vickan: Ingen erfarenhet av sådana utslag som du beskriver. Men vet att det är läskigt med prickar... Lillkillen fick illröda utslag i ryggslutet som ingen kunde förklara... Det var bara att vänta ut det.
Hoppas att Londonresenärerna haft riktigt trevligt.
Och är det måndagar som är den officiella vägningsdagen för VK-trådisarna, så håller jag tummarna något oerhört för stora framgångar på en fronten!
Min helg med allt ideellt arbete avlöpte väl, har även hunnit med att fira maken, lacka litet brädor vid huset, fika med föräldragruppen och jobba ner tvätthögen. Så jag är nöjd Lillkillen har debuterat i orienteringsspåren, knappt 2 år gammal. Han hade (enligt rapport, det var hans mormor som följde med honom runt) stenkoll på hur man håller stämpelbrickan och hur man stämplar. Och höll fokus så bra på att ta sig runt banan att han tydligen inte ens brydde sig om att plaska i alla vattenpölar han passerade. *Stolt mamma*
Dock sov jag som en kratta inatt, försöker nu vakna till litet så att jag ska kunna få litet jobb gjort. Är nog snart dags att dyka ner i bullpåsen för att försöka sockerkicka mig vaken...