Välkomna till Tivoli Empatia!
Snorkis - det finns ett liv EFTER stl XL!! *kramar*
Snorkis - det finns ett liv EFTER stl XL!! *kramar*
Gosnosen - Grattis till Linnea!!!! Kram!
godmorgon!
nnnnn
Nu är Trollet och jag ensamma i fyra dagar, maken drog just iväg på skidresa. Jag har fått bakslag i förkylningen och är trött i huvudet. Trollet är smågnällig och jag är tokgnällig... ska ta en promenad om en stund och försöka kvickna till.... *nyser*
Lappis - Gotland!!! Alltid Gotland!!! Måste dock joxa med annat nu, men där finns både god mat, mysigt boende och otroligt vacker natur/bebyggelse!!
Lappis - det tar väl inte särskilt mycket längre tid att ta sig till Gotland än Åland?! 3 h med färja plus lite bilresa dit. Fast för mig som bor låååångt från färjan tar det förstås lite väl lång tid... *Vickan lider av Gotlandsunderskott*
Telis förresten - mitt för*****e extra hår har blivit LOCKIGT!! Haja hur rolig jag ser ut... konstig utväxt som nu är ca 4-5 cm och med världens spret på... drog i rejäla mängder spray innan det slutade stå rakt ut... *suckar*
3 timmar och en kvart... www.destinationgotland.se/dg/farja/turlista_nyn-vby.asp åååååå vad sugen jag bliiir..
Och lite schysst käk www.gotland.net/sv/ata/tva-gotlandska-restauranger-haller-mastarklass .... eller kanske boende i min favvohåla (ytterst nostagliska skäl, snarare än charmig ort) www.warfsholm.se/ ... jaaaa Gotland....
Lappis - jag har bara gjort det via företag och tradera... och då kommer det automatiskt frågor har jag för mig....
Annars - poserar Trollet i Hektors jacka på ett nytaget foto... för er som hänger på fejjan..
Lappis igen:
Parnassia - åååå vad skoj att läsa en så munter avrapportering!!! heja heja!
Nenne - den städstrategin jobbar jag också på just nu.... eller jag "rymmer" från stryktvätten.... men maken har ju rymt till fjälls i fyra dagar.. så hm.... undrar just vad jag ska hitta på för egen utflykt framöver....