Välkomna till Tivoli Empatia!
AM ... ... jag kanske ska överväga att strunta i adoptionen och istället köpa kläder, champagne och resor för de där 250 000.
AM ... ... jag kanske ska överväga att strunta i adoptionen och istället köpa kläder, champagne och resor för de där 250 000.
BS - jag har aldrig bytt en blöja i hela mitt liv!
BS - vilket SPA vill du till, några specifika kriterier?
Själv försökte jag förklara för maken att vi borde åka (om ca ett år) på babymoon men han tyckte att det är precis det vi har gjort (babymoonat) i 5 års tid! Egentligen har han ju rätt men jag kan inte låta bli att drömma mig bort till typ Maldiverna eller liknande.
Vilken härlig dag, traaalllaaa, laaa, laaa!!! Solen skiner, det är fredag och jag har klarat månadens budget. Får man då ledigt resten av dagen?!
Telis - skit med virus men gott med morfin!
EA - jäkla paprikor. Kan ni inte lägga ned dem totalt och börja med bananer istället?
smint - lycka till med dammsugningen!
Oupsie - ja, jag tycker ju självfallet att vi ska åka på babymoon om ett år!
Jag hänger omöjligt med i ert tjatter ... läser brunt läder och bubblor!!!!
nennelainen - antar att du aldrig är inne på restråden längre men jag nämnde där idag att jag såg att ditt Borgafjäll toppade Whiteguide över restauranger i Norrland.
Men Cicci ... tarmvred?!!! Hur är det med dig? Stressad... jobbintervju? Måååånga frågor blir det. Förklara!
BS - ska alltså spat finna i fjällvärlden, i kombination med skidsemestern?