Tack för all peppning både om snitt och mina tråkiga tankar, ni är verkligen guld värda! Ibland glömmer jag hur fantastiska ni är, igår när jag skrivit mitt inlägg ångrade jag mig genast och skämdes ännu mer för att jag dessutom hade mage att skriva om det på ett öppet forum. Men när jag sedan fick läsa alla era fina kommentarer så känns livet så mycket lättare! *kramar om alla*
AM - Ett sorgeband skulle jag vilja ha! Eller något som på något sätt markera att jag har sorg. Jag har under hösten vintern faktiskt mest klätt mig svart vilket är helt olikt mig, men det har liksom kännts naturligt, nu börjar jag försöka använda lite andra kläder också för att inte fastna i svart-facket. Jag har ju fått mitt halsband med S hand, kom precis innan jul. Det är väl på något vis mitt sorgeband. Det är INGEN på jobbet som kommenterat eller frågat om det, bara min vän som genast sa hur fint det var. Jag är nog lite läskig med min sorg och mitt barn som inte finns
Vickan - Hahaha, kunde inte låta bli att skratta när jag läste ditt inlägg! Undrar om det är ett speciellt revirtänknade inom statliga jobb? När jag började på mitt jobb fick jag både kommentarer om eget rum, min lön och att jag fick en bärbar dator, herregud, kunde inte förstå att ett rum eller en dator kunde betyda så mycket! (lön kan jag mer förstå, även om personerna i fråga som kommenterade det inte har någon relevant utbildning och inte alls samma erfarenhet, så egentligen borde de hållt mun också!) Stå på dig! Till de som kommenterade min lön sa jag att jag är stolt över min lön för jag har förtjänat den, då blev de lite snopna. Alla kommentarer kom dessutom från kvinnor, inte en man har sagt ett ljud om mina "förmåner"