• Mopedvin

Välkomna till Tivoli Empatia!

Lappis - herregud, 14 grader?!?!?

Mugglan - å vad skönt att allt såg bra ut! Blir till att fira varje vecka för er! Eller är det varannan nu?

nenne - jag kan också vara utan osten... men gärna Vin!

Mannen o jag var barnfria igår, var på stan i lugn och ro, käkade på en restaurant "alla" tycker är suverän, bev dock lite besviken, men de hade gott småplock i alla fall. Hem och tog varsitt glas rött och en Lindts chocklad med havssalt, ett avsnitt "Sons of Anarchy" (har ni sett den förresten? Superbra!) och sen snarkade vi ikapp hela natten...

• Mopedvin

Tyckte som du Nenne, småplocket var toppen, proscuttio, oliver, ost, kronärtsskocka med feta etc men huvudrätterna var... trista liksom, samma tillbehör till alla vad am än åt. Jag åt kalvfile o min darling havsaborre Grannresturanten varw det länge sen jag var på, sist var nog typ... 2006 och då åt kah sniglar, mumma! Men de har väl bytt ägare sen dess, har de ren där? Har jag aldrig provat, hur smakar dt?

• Mopedvin

Jävla I-pad, skriver som en efterbliven

• Mopedvin

Hej alla glada! Sitter vid en dator hela dgen idag...gahh inte van, fryser! Håller på med journalgranskningar så nu har jag lite tid att läsa ikapp. Tycker aldrig k´jag hinner, och skriver jag inte ner vad jag ska kommentera så glömmer jag... jaja, ni har ju flera års erfarnehet

Mugglan - blev så full i skratt när jag läste om din persienn-man! Ngt liknande hände mig när jag var höggravid med lilla e. Då kom det en kille och skulle kolla vattenmätaren ikällaren. Jag var så säker på att det skulle vara en "gubbe" men när jag slänger upp dörren står där en... MAN, så snygg så jag bara tappade hakan. Min man hade sagt att jag skulle fråga lite saker när "gubben" kom men...allt bara flög ur skallen... jag bara log fånigt, hörde inte ett ord av vad han sa... så där stog man med en gnällig 2 åring, fett hår, jättegravid, mysbrallor. Haha!

• Mopedvin

Fredagsfrågan - vad ska ni andra äta och dricka idag?

• Mopedvin

Piggelin - har ju glömt att gratta!!! Lät helt underbart! Man blir sugen på att förnya löftena...

• Mopedvin

Piggelin - tänk då när jag blödde under mina graviditeter och tvingades bli undersökt av mina ´läkarkollegor, hur många av er andra har haft en kollega med en ultraljudsstav instucken i puppeluren på er? hahaha

• Mopedvin

Piggis - å västerbottenpaj...mumma! Vi kör nog våra fredagsstammis, räkmackor med hemgjord aioli och vitt vin (stoneleigh som vanligt...)

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!