Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Välkomna till Tivoli Empatia!

Eller också var det hund-lukten.

• nennesjuttioåtta

Snaily – yeii, då får jag en liten bebis på riktigt! Men igår var hon ju jättemysig, Pricken gnällde ju högre och oftare än vad hon gjorde. Jag tyckte hon flinade mest hela tiden, och sen sov hon hoppandes. Du har ju fått in snitsen på gunget!

• nennesjuttioåtta

Kanske ska packa lite, ska övernatt hos min syster inatt och sist vi skulle vara borta "bara en natt" så hade jag inga extra byxor med mig och efter en bajsinident som ett vulkanutbrott så var jag glad att jag åtminstone hade pyjamasbyxor med men det blir så dragigt att gå i nu när det knappt är plusgrader ute. 

• nennesjuttioåtta

Just det – vilket mysigt hus, Snigel!!!! 

• nennesjuttioåtta
    snaily skrev 2011-03-25 14:02:53 följande:
    Härmis?!
    HAhahahah, tänkte faktiskt samma sak.
  • nennesjuttioåtta
    snaily skrev 2011-03-25 14:02:27 följande:
    Nenne
    Ja, hon sover hoppandes även nu, i sjalen. Hade hoppats på att vi kunde sova tillsammans i soffan men det ville hon inte veta av, vagg och hopp och gung ska det vara.

De flesta som träffar henne förstår inte alls vad jag och maken "klagar på" då hon oftast är på väldigt soligt humör när hon träffar andra människor, tror hon är en riktigt översocial typ! Undrar om hon verkligen är släkt med oss...
    Det är ju tur det, så det inte är tvärtom.  
  • nennesjuttioåtta

Lappis Vinkasse – komponerar din helg (bag-in-box göre sig icke besvär)

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2011-03-25 14:12:27 följande:
    Hmmm.. kanske vore något? Och så lite ostar och tryffelsalami ned i kassen också.
    Succé innan releasen!
  • nennesjuttioåtta

Här har jag smygläst i flera dagar *skäms*

Heja Ada & Beda! Herregud, Muggeli – du har ju nästan 3 kg bebis i dig!

Grattis Gosnosen!!!!!!! Vilket fint namn! Spännande att se hur du och underverket ser ut!

Porchez – baah, jag som hade hoppats få höra lite mer detaljer om hunken

Fru E – Go bananas!

Tinga – fina rum!!

Vaf var det mer jag tänkte på... 

Äh. Men  - Jag tänker på er alla! 

Här har vi det finemang. Pricken har precis börjat resa sig i spjälsängen så nu åkte botten ned ett snäpp. Det går framåt med ålningen och han orkar hålla uppe röven mer och mer, men det är frustrerande för honom när knäna glider iväg. Igår skrattade vi ihop! Innan har han ju bara skrattat när man busat och kittlat och sånt men igår skrattade han för att jag skrattade (han rapade som en trucker!) och sen kunde vi inte sluta.  

• nennesjuttioåtta

Hattis – hoppas du får sova i helgen! Jag gillade de alkoholfria ölen, skulle jag kunna dricka när som. 

Idag har jag joggat för tredje gången. Tada! Går varken fort eller ser särskilt graciöst ut, men hoppas det blir så framåt sommaren. Men jag har lyckats få en låt på repeat i huvet och skulle gärna vilja ha tips på låtar ni brukar träna till, så jag slipper sjunga "ibland går jag runt och trallar, jag trallar för mig själv och för min lilla gris. Och grisen blir så glad så han HOPPAR när jag trallar så där på mitt eget lilla vis. Tralalalalalala tralalalalalaa, tralalalalalalalalalalalalej. Tralalalalalala tralalalalalaa, tralalalalalalalalalalalalej. Går 4 st på 1 minut.   Dags att damma av min fina iPod jag lnskade och fick när jag fyllde 30 men som använts ytterst sparsamt... 

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!