Välkomna till Tivoli Empatia!
Åhh förresten, vi fick kompensation från Biltema idag! Hurra!
Åhh förresten, vi fick kompensation från Biltema idag! Hurra!
åh herregud vad ni skrivit sen i söndags
Hur mår bananerna idag?
OOoh OOOOOOOOh muggelibuggeli, bara 1,5 vecka kvar till ert mål?!? Sweeet!
apropå sweetie – grattis till att ha hittat snusmojänger!
Snigeln – ooops, nu avslöjade jag ju vår inflyttningspresent!
coola Yngla!
Oms – vad skönt att läsa ditt senare inlägg om att du mår bra i övrigt, men det låter ändå som att det står en betongvägg framför dig om du inte får lite lugnare framöver. Kramar!!!
Porchez – just det, jag frågade om han var välhängd. Inte för att det har någon som helst betydelse, när det känns som det verkar göra. Iiih, jag blir alldeles pirrig själv!
Oupsie – grattis till försäljningen! Fick ni vad ni ville ha?
Hattis – jag smörjde med något från Weleda men fick bristningar ändå. Men de syns inte längre (fast jag har iofs inte försökt få någon färg på magen i vinter så det kanju bli synnerligen intressant), de har bleknat. Men mina kom efter BF, hade han ploppat ut i tid kanske jag klarat mig? Men det r väl hormonellt
hattis – såg på sweeties blogg.
Nu ska jag betala räkningar. Fy fan vad jävla överroligt så här lite för sent på kvällen
Hej Trulsemor!
Nehepp, nu blir det sängen! Vet ni, jag tror inte Mars hade en endaste onsdag. Sug på den (nä, inte det heller).
Oupsie – men det var ju inte så svårt alls. KLicka på din avatar, och välja blogg och så fanns det en blogg där. Men jag var inte bjuden. *pruttar med tungan*