I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
GRATTIS Andbeyond!!!Så underbart att höra att finaste Mary äntligen är här och att ni mår bra allihop!!
*tjuvsurfar under Earth Hour*
Och GRATTIS på födelsedagen Hvidis!
Hoppas du har ett trevligt kalas!
Vilken underbar bild Hvidis!!
Ja GRATTIS Villemoa på födelsedagen!
Här snöar det! Hu.
Jag trodde vi var klara med sånt nu? Vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅRR!
Jag har iaf fått bekräftat nu att det är sant det som typen jag lever med sa. Han har avsagt sig all behandling och skrivit ut sig från psykiatrin
Just nu är jag alldeles blank inuti. Vet inte vad jag ska göra. Så just nu är det kanske bäst att inte göra nånting. Får fundera lite på mitt nästa drag.
Åh dessa förkylningar...! Jag vet precis vad du pratar om. Både Alfred och jag har varit dunderförkylda sen i måndags, sjukt jobbig vecka. Men jag hoppas du vaknade i morse och förundrat upptäckte att du kunde andas genom näsan och att du känt dig friskare och friskare vartefter dagen gått. Önskar dig en härlig resa och underbart galej!
Undrar vad Lanovia gör nu...?
Kanske sitter på en balkong med ljumma vindar mot sina bara ben och hör havet klucka mot stranden i mörkret? Eller strosar med en sovande E i barnvagn längst en strandpromenad och tittar på armband, väskor och turistiga t-shirts?
Hoppas att flygresan ner gick bra och att de får vara friska allihop så de kan njuta av sin välförtjänta resa.
Ninnis, du har så nätt och fin mage!
Mår du bra nu förutom huvudvärken som kommer ibland?
Hoppas du får en härlig & rolig helg!
Har vi förresten inte snart två nya 1-åringar i tråden? Jag tänker på en viss ankunge och en viss liten groda...
Bruttan - vad händer hos dig? Låter som du har det riktigt jobbigt!
Skickar en styrkekram!!