I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Fan för bakslag Heloise! Hoppas hoppas magknipet går över snart och att ätandet går bättre och bättre.
Du är fantastisk! Kram ♥
Fan för bakslag Heloise! Hoppas hoppas magknipet går över snart och att ätandet går bättre och bättre.
Du är fantastisk! Kram ♥
Blomman, Ninnis:
Fan det träffade rakt i magen. Kunde inte låta bli att gråta när jag läste vad ni skrivit. Har det verkligen gått så långt att jag måste ta tag i det nu? Ringa någon? Det känns så jobbigt för då måste jag erkänna att det verkligen blivit ett problem.
Tack för kramen förresten Flamman! Stor kram tillbaks till dig! ♥
Någonstans har jag också en lista på pontentiella husdjursnamn... Kommer inte på ett enda av han-namnen nu, men jag gillade Pim Pim! Och Milou!
Grattis på födelsedagen Fru Sy!!
Vad mysigt med maken hemma & att allt verkar bra med Orvar!
Grattis på 10-årsdagen Blom-pojken! En födelsedag han sent (om någonsin) lär glömma...
Vad härligt att allt ser bra ut Muggles! Underbart att höra!
Tråkigt med indianer Lanovia. Varför måste kroppen luras så? Hoppas yrseln har gått över.
Tack för alla tips igår. ♥ Jag har fortfarande inte kommit mig för att ringa någonstans, men kanske tar jag tar i det imorgon.
Hej Andbeyond! Nu är det inte långt kvar, så spännande!! Superfin mage verkligen! Hur känner du inför förlossningen?
Vilken fantastisk bukett du gjort Blomman!! Jag tycker ofta droppformade buketter ser lite lessna ut, men den där var verkligen underbart vacker!
Hoppas din resa blir kanon nu & kanske hinner du träffa Daa också?
Lycka till på KS Heloise! ♥lilla skvätten♥