I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Men Heloiiiiise darling!
* nallekramar *
-Seså, var inte sådär taskig mot dig nu! Så skulle du aldrig säga till någon annan!
Men Heloiiiiise darling!
* nallekramar *
-Seså, var inte sådär taskig mot dig nu! Så skulle du aldrig säga till någon annan!
Godmorgon! Nyss uppstigen efter förlorad förmiddag. Den gick bort i dimman av ett migränanfall. Men tack och lov släppte det, för jag har inte råd att hela dagen försvinner ifrån mig. Jag ska på sådan där minikurs ikväll igen. Affärsplan och marknadsföring ska det handla om. Då är det bra om man inte har migrän.
Ingis vad härligt med spa! Min sambo vägrar äta räkor förresten, med hänvisning till det oerhörda arbetet för den minimala belöningen. Men, han har ju svårt att ens orka bemöda sig på kräftor, så räkor, det blir väl som att försöka skala baciller eller så i hans värld.
Motorvärmare-hur gick det att få hem bilen Flamman? Jag tycker att allmänt sett tänker er hyresvärd både rätt och miljövänligt, eftersom det vore jädrigt onödigt att slösa el hela långa dagarna-vilket folk garanterat skulle, om de inte hade någon gräns på värmarna. Men om det blir så kallt att man behöver förlänga tiden för att folk ska ha fungerande bilar, så borde man ju helt klart se tydliga fördelar med att utöka längden med någon timme...
September, jag har fått utskrivet starka Voltaren och bara jag är snabb nog att ta en och lägger mig, så brukar det kunna stoppa där-dvs det går en halv dag istf ett dygn. Att få tillräcklig dämpning för att kunna somna och slappna av någorlunda är tydligt och klart det mest effektiva för mig. Väntar jag för länge/inte har ngn tablett hemma, så är det kört. Då är det tack och godnatt med allt ett bra tag.
Tyvärr är ju Voltaren liksom andra tabletter, inte snälla mot magen, så jag måste vara väldigt restrektiv, eftersom jag har en lång historia med magkatarr. Är det inte det ena så är det det andra som flickan sa som blödde näsblod...
Jag ber om ursäkt för min omotiverade och meningslösa jättekonstpaus där i början av förra inlägget!
Ninnis, en TILL hund! Vaddå? Berätta mer! Vad är det för kvalisort?
Daa, bara för att jag pratade med dig nyss-under din hemska snöröksupplevelse- så hör jag dig och din sköna dialekt när jag läser inläggen. Hihi!
Nu jäklar blir det spam-håll i er!
*laddar upp genom att först gå och snyta mig*