I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Ja, och så fick jag en varning nu också. Det är tydligen att betrakta som reklam/spam att uppmuntra bt-folket att rikta blicken från färgtemat och ut genom fönstret en helg...
Ärende: 18884 Vi har plockat bort ditt inlägg ur \"Var med i Fågelräkningen 2014\" då det tolkas som reklam/spam och är inte tillåtet. Du har därför fått en varning i enlighet med vår upprätthållningspolicy. Vänligen läs igenom medlemsvillkoren (§7 kommersiella budskap) för mer information. För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida: www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen... Här kopia på ditt inlägg: \"
Sista helgen i januari genomförs en fågelräkning där man kan vara med och bidra med att räkna och skriva upp vilka fåglar manser i sin trädgård/vid sitt fågelbord under de fyra dagar räkningen pågår.
Jag vet mycket väl att det inte har ett dugg med bröllop att göra utan det är bara en kul grej som hjälper till att kartlägga hur våra småfåglar har det. Kanske just för att tänka på något annat än bröllop, eller för att det är kul att göra med barnen, eller bara för att det är något bra man hjälper till med? Jag vet att många matar fåglar-så varför inte också räkna?
www.sofnet.org/sveriges-ornitologiska-forenin...!/
Själv har jag alldeles förträngt att jag skulle städa idag-det är mycket roligare att titta på fåglarna...
........jamen USCH PB-fyyyy skäms!
Och nu kritiserar jag ju moderators beslut öppet i forumet också-det är extra förbjudet och kan leda till avstängning. Fyyyy igen!
Jag undrar förresten vilket företag de tycker jag gör reklam för?
Äh! Jag tror det börjar vara dags att avveckla själva bt-grejen för min del-jag är ju bara här för att hålla kontakten med er. Så, blir jag nu avstängd, så vet ni var jag finns eller kan meddela varandra det. Tjenixen på er!