I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Tror jag måste ta ett allvarligt snack med tjejerna om det här med jul o julklappar. Att i år blir det lite annorlunda kanske. Men att det kan bli mysigt ändå
Tror jag måste ta ett allvarligt snack med tjejerna om det här med jul o julklappar. Att i år blir det lite annorlunda kanske. Men att det kan bli mysigt ändå
BS!! När du nu säger det så är det länge sen jag såg såna där Bratzdockor... Men det finns nåt liknande, med getingmidjor, stora boobisar och enorma ögon... *kräks*
Heloise, båda mina har ramlat från höööög säng....
Lilla K ramlade när jag vände mig bort för att sträcka mig efter telefonen. Hon slog huvudet meden på vaggan som stod bredvid. Hon fick värsta bulan och var dessutom ganska liten, för hon började vända sig och dra sig tidigt. Jag ringde och storgrät till BVC och tänkte att nu kommer soc och hämtar ungen från mig. Men sköterskan sa att det finns en anledning till att skalloben eller skallbenen inte växer ihop på barnen förrän de är 3 år...
Klockarbol ♥ Tack för dina fina och sanna ord, och peppning. Ska försöka pränta in dem i mitt medvetande. Gnugga in dem. Jag vet att du har rätt. Min hjärna vet det.
Och du... vilken jobbig dag du haft Snart blir det väl för oss också att gorma om vårdnaden. Han vill inte släppa vårdnaden även om han flyttar utomlands. Jag tycker det blir väldigt opraktiskt om vi ska ha gemensam vårdnad. Det här med underhåll när han drar iväg, vet jag inte heller hur det funkar. Måste väl ta tag i den biten också, eller är det han som ska göra det, för att få reda på hur mycket han ska betala??
Ja, det är mer än ett....
Blomman, så rätt du hade. Idag när jag sa åt honom att jag tyckte det var väldigt dyr julklapp så sa han att HAN minsann kommer köpa dyra julklappar o presenter åt barnen, för han kommer inte se dem på jättelänge och han vill skämma bort dem och ge dem det de önskar sig... Att han gör det ändå även om jag inte är med på det. Då får jag köpa något själv isåfall
Cicci, välkommen
Soldemor, jag kunde inte hålla mig från överlämningstråden... Men jag fattade mig rätt kort denna gång...